Merhaba Sevgili Kitap Dostlarım ❣️Artık BÜYÜCÜ KRALLIĞI 'ndayız!
Bakalım bizi neler bekliyor❣️
🌈 Keyifli okumalar 🌈
GÖKKUŞAĞI KRALLIĞI
EJDERHA KRALLIĞI'NA GİRİŞ
1. Bölüm: EJDERHA ATEŞİ
Boşlukta süzülen ayakları yerle temas ettiğinde Lalin, etrafını sarmalayan yoğun ışık yüzünden kapattığı, gözlerini açtı. Gördüğü görüntülerle kırmızıya çalan dudakları hayranlıkla aralandı. Burnuna dolan doğanın eşsiz kokusu, kızıl gözlerine yansıyan tropik ağaçların görüntüsü ve bedeninin etrafını sararak ruhuna ulaşan huzurun sesi; kalbindeki derin hasreti alevlendirdi.
Lalin kalbinden yükselerek ruhunu ele geçiren hasretle öne doğru birkaç adım attı. Kulaklarına ulaşan kuş cıvıltıları ve ağustos böceklerinin şarkısı eşliğinde dudaklarında huzurdan doğan bir gülümseme peyda olduğunda; en az kendisi kadar etrafa büyülenerek bakan Orkun'un avucundaki elini kurtardı.
Gökyüzüne doğru uzanan tropik meyve ağaçlarının gölgesinde kalmış iki beden, ormanın derinliklerindeki büyülü şelalenin birkaç kilometre ilerisinde, kulaklarına dolan çeşit çeşit kuşların söylediği şarkının büyüsüne kapılmıştı.
Gözlerinin önüne serilen koca yapraklı yemyeşil ağaçların üzerindeki türlü türlü meyveler, yere ağaçların diplerine serpiştirilmişçesine uzanan rengarenk çiçekler ve yaydıkları eşsiz kokuyu burunlarına taşıyan ılık rüzgârın, tenlerini yalayan ufak dokunuşları gözlerindeki parıltıları besleyerek hayranlıklarını arttırıyordu. Kilometrelerce ötedeki şelalenin gümbürtüsüne karışan kuş sesleri, bulundukları ortamın eşsizliğine karışıyordu.
"İnanılmaz!" ilk olarak konuşan Lalin olmuştu. Kapıldığı büyülü atmosferin etkisi altında söylediği cümleden sonra bakışları avucundaki hala parıldayan küreyi buldu. Dudaklarındaki tebessüm usulca solarken kürenin de aynı hızla parıltısını kaybettiğini gördü. Küre elinde cansız bir objeye dönüştüğünde, çatık kaşlarıyla küreyi göğüslerinin arasına yerleştirdi. Nerede olduklarını, nasıl geldiklerini anımsadığında bedenin üzerinde dolanan bir ürperti hissetti.
"Aman Allah'ım çok lezzetli!" birkaç şapırtı Orkun'un sözlerine eşlik ettiğinde Lalin çatık kaşlarıyla adama döndü. Adamın elindeki muza benzeyen ama tamamen kıpkırmızı olan şeyi iştahla yediğini gördü. Orkun'un sanki yıllardır bu ormandaymışçasına güvenli bir tavırla yediği meyveyi gören kadın, zihninde patlayan öfke fişekleriyle adamın yanına ulaştı. Adamın elindeki meyveyi bir hışımla çekerken "Sen kafayı mı yedin!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜNÜN GÖKKUŞAĞI
Fantasía🌈Cehennemin Soğuk Haritası, Harese: Soğuk Bedenler "Ölüm Dansı" ve Ödüllü Öykü Kitabı Kanatlarımın Altındaki Rüzgar'ının kitaplarının Yazarından🌈 Gökkuşağı Krallığı Serisi I - BÜYÜCÜNÜN GÖKKUŞAĞI "...bakışları istemsizce kadının aralanmış kırmızı...