Merhaba Sevgili Kitap Dostlarım ❣️
Artık GÖKKUŞAĞI KRALLIĞI 'ndayız!
HER PAZARTESİ YENİ BÖLÜM için oy vermeyi unutmayın.
Bakalım bizi neler bekliyor❣️
🌈 Keyifli okumalar 🌈
Kalplerinde yanan büyünün gözlerine yansımasıyla birbirine hırsla kenetlenmiş iki bedeni ayıran tek şey; hala açık olan kapıdan içeri giren adam olmuştu. Kral Aras'ın güvendiği ve inandığı tek adam konumundaki Vezir Yavuz, büyülü halkanın ortasında duran iki bedene kısa bir an baktı.Kral Aras'ın, yüz yıldır intikam için sabırla beklediği, Kızıl Prenses'i odasına getirmesine ne kadar şaşırdıysa; ikilinin etrafındaki büyünün çağrışımlarına da o kadar çok şaşırdı. İki bedenin etrafındaki halka şeklindeki siyah duman ve dumanın etrafında bir ip gibi dönerek dolanan kızıl ateşten yayılan güçlü büyünün fısıltılarını zihninde hissetti. Bilerek ya da bilmeyerek güçlü bir büyü yaratmış olan ikiliyi hiç rahatsız etmek istemedi. Çünkü kaderin akışına daima saygı duymuştu. Ama ne kadar istemese de kralı bilgilendirmek zorundaydı.
Sağ elini yumruk haline getirdi, kaşlarını çattı ve tüm ciddiyetiyle yumruğunu, giydiği zırhın üzerinden, göğsüne vurdu. Adamın dikkatini çekmek için "Kral Aras!" dediğinde tok sesi beyaz mermerli odada yankılandı.
Aras, kadının kızıl gözlerindeki ateşten kamçıların arasında kaybolmuş bir haldeyken, ismini telaffuz eden tanıdık bir sesle uyandı. Aniden aydınlanan zihniyle gözlerindeki yıldızımsı küçük parıltılar söndü, aynı hızla büyülü parmaklarından yayılan, etraflarındaki siyah duman kayboldu. Dumanın yokluğuyla ve kadının kendine gelmesiyle ateşten ipte kayboldu. Kadının göğüsleri arasındaki küre sönerken, adam geriye çekilerek kadının yüzünün dibinden ayrıldı.
Tıpkı kendisi gibi sakinleşmiş kadının dingin bakışları kendisini buldu. Ardından kadının kızıl gözlerinin merakla omzunun arkasındaki bir noktaya değdiğini gördü. Kadının kızıl gözlerinin kendi üzerinden çekilmesine sebep olan şeyi bulmak için arkasını döndü. Keskin bakışları Yavuz'u bulduğunda, adamın burada olmasının sebebini daha adam açıklamadan biliyordu.
Lalin, Aras'ın arkasında aniden belirmiş adamı merakla süzdü. Oldukça heybetli ve geniş omuzlara sahip adamın siyah saçları topuz yapılarak toplanmıştı. Kirli sakallı yüzü keskin ve net hatlara sahipti. Adamın karaya çalan gözleri yalnızca Aras'a odaklanmış durumdaydı.
Yavuz, kralın ufak bir baş işaretiyle onay vermesi üzerine, konuşmak için dolgun dudaklarını araladı. "Rahatsızlığımı maruz görün majesteleri, Yakut Ateş Kralı Çağıl ve Zümrüt Doğa Prens'i Yamaç saraya giriş yaptılar. Sizi Adalet Köşkü'nde bekliyorlar," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜNÜN GÖKKUŞAĞI
Fantasy🌈Cehennemin Soğuk Haritası, Harese: Soğuk Bedenler "Ölüm Dansı" ve Ödüllü Öykü Kitabı Kanatlarımın Altındaki Rüzgar'ının kitaplarının Yazarından🌈 Gökkuşağı Krallığı Serisi I - BÜYÜCÜNÜN GÖKKUŞAĞI "...bakışları istemsizce kadının aralanmış kırmızı...