• ؛؛؛؛
• ؛؛؛؛
• ؛؛؛؛
كان الجميع في حالة من الذهول ولكن الوحيد الذي لم يقوم بآي تعبير هو، مالك.كريم كان سعيد بشده وسعادته جعلته يغفل عن
نظرة الندم التي في عين ديما ولكن اكثرهم دقة كان ياسين.كريم بسعادة: انتي بتكلمي بجد... يعني.. يعني اجي نقرا الفاتحة وكده.
شهد: اي يابا حيلك حيلك، وانتي يا استاذة بتتكلمي جد.
ديما بابتسامة مطصنعة: ايوه ياشهد.
حور: يا ديما رجعي نفسك.
قاطعهم مالك وهو ينظر الي كريم ويتحدث معه.
مالك ببرود: اتمني ان حضرتك انهاردة بليل تكون مشرفنا عشان نقرا الفاتحة.
كريم بسعادة: اكيد طبعا.
نظر مالك الي ديما التي تخطت تشابك الاعين.
مالك: اتمني اني اكون اديت مهمتي سلام.
ياسين: استني يامالك جاي معاك، عدي وصل حور.
ذهب ياسين ومالك وتركوا الاخرين ثم استاذن كريم بالانصراف.
حسام بجدية: يالا يابنات عشان ديما تلحق تجهز.
حور بطفولة: عدي ونبي انا هروح مع ديما وشهد.
عدي باستسلام: ماشي ياحور وبليك هنيجي ناخدك.
كانت ديما في عمق افكارها هل قرارها صحيح هل ستندم علية، بالتاكيد فمنذ الان تآنب نفسها لانها سوف تقوم بظلم رجل اخر، لن تحبه مثل حبه لها لا تعلم كيف احبها بهذه السرعة ولكنها تعلم انها لا ولن تبادله لان مالك قلبها محتل به.
حسام: يالا كله علي العربية.
شهد بدون تفكير: بقولك اي ياحسام انا هاخد ديما وانا في الكنبة اللي ورا عشان مقتولين نوم وخلي حور في الكرسي اللي قدام.
حسام: حور.
اخذت شهد ديما وصعدوا الي السيارة الكراسي الخلفية وصعد حسام هو وحور في الامام ثم انطلق.
&&&&&&&&&&&&
في حي راقي وبعيد قليل الازدحام.
كان صقر يصف سيارته بالمكان المخصص به، اغلق سيارته واخذ المفاتيح ودخل الي العمارة الخاصة به، ولكن فجاة جاء شخص من خلفه وامسك يده يكبلها جيدا في بعضهم ولكن دون حبال وكان مقنع.صقر بثبات: ياتري انت عارف اني عارف انك بنت.
: وعرفت منين.
صقر ببرود: ايدك ناعمة.
: حاضر المرة الجاية هخشنها.
صقر: طب هتقولي اي حاجة غير دي واله تحبي اغير انا الوضعية.
أنت تقرأ
تربية الداخلية ( آلگآتبهہ/نشـويـﮯ آلسـبآعيـﮯ)
Romanceعندمـآ تتمـ تربية فتاه علي يد ولدين وليس اي ولدين واحد رائد في المخابرات والاخر ظابط فكيف سوف تكون الفتاه🙂