Selammm
Mükkemmel bir yerde kalmıştık bildiğiniz gibi...
Şimdi sıvama zamanı diyerek bölümü başlatıyorum
Keyifli okumalar dilerim
🫣🫣🫣
Sınır: 20 oy 50 yorum
_________________________________________
Eliz'den;
Çağından hemen uzaklaşıp kollarımı önümde birleştirdim.
Allahım yarabbim beni neyle sınıyorsun?
Yanaklarımın kızardığına emindim.
Çağının annesi yanımıza geldiğinde bir bana bir Çağına baktı. "Evladım bu yağmurda sokakta ne yapıyorsunuz? Üşürsünüz. Hemen içeri gelin. "
Tepki vermedi. Bizi görmemiş olabilir miydi? Yoksa utandırmamak için mi böyle yapıyordu? Ama yağmur da çok yağıyordu, görmeme ihtimali vardı.
Çağınla kısa bir bakışma daha yaşadıktan sonra annesini tıpış tıpış takip ettik.
Deniz abi ikimize gözü kısık bir şekilde baktı ama o da hiçbir şey demedi. Neyseki.
Binaya girdiğimizde asansör beklemeye başladık. Bu tuhaf durumu daha fazla yaşamamak adına "Benim de evim burada. Asansör kilosunu da geçmeyelim şimdi ben merdivenlerden çıkarım" dedim.
Tam bir adım atmıştım ki Çağının annesi "Kızım zaten zayıfsın. Bir şey olmaz gel bizle bin. Yorulma yukarıya kadar. " dedi.
"Hayır! "
Bu hayır benden çıkmamıştı.
Çağın adeta bağırarak kendini öne atmıştı.
"Ne oluyor oğlum! Aklımı aldın. Ne diye bağırıyorsun? "
"Anne şey diyecektim ben. " Bir süre düşündü. "Elizin bacağında sıkıntısı var yürümesi gerekiyor. "
Annesi cevap bekler gibi bana döndü.
"Evet! Yani evet." Bacağımı tutup yüzümü buruşturdum.
"İyi peki madem. "
Hemen merdivenleri çıkmaya başladım. İyi akşamlar bile demeden adeta canımı kurtarmak için koşmuştum.
Arkamı ara ara dönerek onları da kontrol ediyordum. Bir anda biriyle çarpışınca korkuyla çığlık attım.
"Eliz bacım ne bağırıyorsun? Mahalle toplanacak başımıza. "
"İlyas abi aklımı aldın. "
Elim kalbimde nefeslenirken binanın işleriyle sorumlu İlyas abiye baktım. Adamcağızı da korkutmuştum.
"Eliz bacım annenler evde yoklar galiba. Şu evrağı yönetici hanıma verir misin? "
Uzattığı kağıdı alıp onu onayladım.
"Hadi iyi akşamlar. "
"İyi akşamlar İlyas abi. "
Yanından geçip hızlı hızlı eve çıktım. Annemlerin nerede olduğunu bile merak etmiyordum.
Kapıyı açıp içeri girdim ve ardımdan kapatıp kapıya yaslandım.
"Allahım ben ne yaşadım? "
Evde kimse olmadığı için sesli konuşmuştum.
"Ne yaşadın? "
Çığlık attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Küçük Hapşırık Meselesi (Yarı Texting)
ChickLitSakın camınızdan duyduğunuz hapşırma sesine 'Çok yaşa' demeyin! Ya da diyin en fazla ne olabilir ki? ~~~~~~~~~~~~~~~~~ Biri arka arkaya hapşırıyordu. Gülümsedim. Alerjik bir hapşırmaydı bu belliydi. Çünkü benim de vardı ve anlıyordum. Aklıma gele...