~14~

764 64 77
                                    

Selammmmm

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir

Bölüm gecikti o yüzden size upuzun bir bölüm yazdım ve tabii bir de bu sefer Eliz gözünden de değil bölüm :)

Umarım bölümü beğenirsiniz

Keyifli okumalar dilerim

Sınır: 20 oy 50 yorum

🎃🎃🎃

Bölüm içinde ufacık bir sürpriz de sizi bekliyor haber edeyim dedim:)

_________________________________________

Çağın'dan:

"Bu kızdan kurtulmak için hiç sevmediğim akrabamın yanına bile giderim! "

Abimin söyledikleriyle koltukta iyice yayıldım. Bir saattir başımın etini yiyordu. Elizlerden geldikten sonra iyice sinirlenmişti. Yani alt tarafı götü kırılmıştı. Ben bir sorun göremiyordum. Üç gündür bu konuyu konuşması, üstüne atlayıp boğma isteğimi güçlendiriyordu.

"O zaman git. "

Dediklerimle birlikte duraksadı. Sabahtan beri bir oraya bir buraya gidiyordu.

Kaşlarını çatıp yastığını bana fırlattı. "Ne biçim konuşuyorsun lan sen? "

Yastığı havada yakalayıp sırıttım. " Fikri sen verdin abicim. Benim ne suçum var? "

"Abaza mısın sen lan? Kız görünce abisini unuttu andaval ya! "

Kendi kendine daha çok sinirlenip içeri gitti. Attığı yastığı kafamın altına koyup geri yattım. Evet Elize farklı davranıyordum.

Ama bu çocukluk arkadaşı olmamızla ilgiliydi. O hatırlamasa bile. Beni nasıl unuttuğunu da bilmiyordum. Tamam çocukken biraz kiloluydum ama o kadar. Başka bir özelliğim değişmemişti.

Mallığım bile aynıydı.

Ve Elize yürüyordum. Hatta koşuyordum. Ama bunu şakasına yapıyordum. Bir de ilk aşkım olduğu için. Başka bir nedeni yoktu.

Yani umarım şakadır.

Abimin imalarını görmezden geliyordum bu yüzden.

Abim iki dakika sonra yeniden geldi. "Lan arkamdan niye gelmiyorsun? Haklısın abi, özür dilerim abi cümleleri nerde? "

Telefonumdan başımı kaldırıp ona baktım. "Çok rahatım şu an. Hiç senin için güzel popomun rahatını bozamam."

Gelip tepemde dikildi.

"Senin yüzünden geldim buraya. Başıma gelmeyen kalmadı. Bir özürü bile çok görüyorsun bana. Arabamdaki hasar da büyüdü iyice. Kesin dolandırıyorlar beni. "

"Burda dolandırıcılar çok olur. "

Tepkime sinirlenip çorapla kafama vurdu.

Ama suçum yoktu. Biz erkekler çok cümleli anlatımların sadece sonunu algılayabiliyorduk.

Çorabın adeta yüzümle bütünleşmesine iğrenerek baktım.

"İnşallah o temizdir. "

"Tuvaletin içine sokup sokup çıkardım. "

Yastığı ona fırlatıp ayaklandım.

"Nereye? "

"Sıkıldım senden. Gidiyorum. "

Cevap vermesini beklemeden evden çıktım. Aşağı inerken Elizin evinin önünde biraz duraksadım. Ama saçmaladığımı düşünerek inmeye devam ettim.

Bir Küçük Hapşırık Meselesi (Yarı Texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin