Selammmm
Bölümü erken atıyorum çünkü neden olmasın:)
Ama lütfen yorum yapın canlarımmmm çok uzun bir bölüm yazdım umarım bu sefer 50 yorum görürüm Amin😘
Ve bir de kitap güzel ilerliyor mu beğeniyor musunuz?
Beğenmediğiniz şeyler varsa bunlar neler?
Benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.
Şimdi keyifli okumalar dilerim;)
🦄🦄🦄
Sınır; 20 oy 50 yorum
Medya; Yaşadıklarından sonra Deniz cabbar MDMDLSLSLŞSŞDŞDŞSŞ
__________________________________________
Eliz'den;
Bugün Peri bize gelecekti.
Ben geleceğini öğrendiğimden beri yerimde duramıyordum. Köyden geldikten sonra başına gelen talihsiz kazadan dolayı görüşememiştik. İnsanın en yakın arkadaşından uzak kalması dünyanın en berbat şeyiydi.
Ayrıca ona Çağın'ı anlatmak için çok heyecanlıydım. Tüm bu olanları dinleyince çok şaşıracağına emindim. Ben bile hala şaşkındım. Olaylar hızlı hızlı gelişiyordu.
Bize hazırladığım kek nihayet hazır olunca fırından çıkarmak için eldivenlerimi giydim. Aklıma Çağının eldivenleri geldi.
Güldüm.
"Biz istesek yapmazsın! "
Annem söylene söylene içeri girince göz devirdim. İki dakika laf atmadan duramıyordu.
"Evet yapmam. "
Ben dürüst bir insandım.
Keki çıkarıp tezgaha bırktığım sıra annem popoma vurmuştu.
"Anne! "
"Ne anne. Düzgün konuş anneyle. "
"Ya bir şey demedim ki! "
Bu sefer o bana göz devirip sandalyeye oturdu.
Bu hareketi de benden öğrenmişti.
"Eliz."
"Hmm."
Keki kaptan almaya çalışsam bile bir türlü çıkmadı. Sıcak olduğundan dolayı zorlamadım desem de inanmayın. İnatçıyım ben bir kere!
"Çağın sana bir yerden tanıdık geliyor mu? "
Kekle uğraşmayı bırakıp ona döndüm. "Yoo. Bir ünlüye mi benziyor kız yoksa? "
Annem göz devirdi. "He aynı Chris Evans. "
Güldüm. "Sen onu nerden biliyorsun anne? Hem adam mavi gözlü. Ne alakası var Çağınla? "
Birkaç şey mırıldanıp mutfaktan ayrıldığında bende nihayet keke dönmüştüm. Kaptan zor da olsa çıkardım. Gerçekten çok güzel yapmıştım.
Babam mutfaktan içeri girince ona döndüm.
"Günaydın babacığım. "
Gelip başımdan öptü. "Günaydın güzelliğim. Kek yapmışsın. Peri mi gelecek? "
Kafamı olumlu anlamında salladım. "Demek annen o yüzden bizi evden uzaklaştırıyor."
Kaşlarımı çattım. "Bir yere mi gidiyorsunuz? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Küçük Hapşırık Meselesi (Yarı Texting)
ChickLitSakın camınızdan duyduğunuz hapşırma sesine 'Çok yaşa' demeyin! Ya da diyin en fazla ne olabilir ki? ~~~~~~~~~~~~~~~~~ Biri arka arkaya hapşırıyordu. Gülümsedim. Alerjik bir hapşırmaydı bu belliydi. Çünkü benim de vardı ve anlıyordum. Aklıma gele...