~30~

584 36 86
                                    

Selammmm

Nasılsınız?

Umarım iyisinizdir.

Yeni bölümle geldim.

6k olmak üzereyiz 🥹

Ailemiz büyüyor. Sizinle burada kurduğum bağ benim için o kadar değerli ki... Hep dediğim gibi okurum değil arkadaşımsınız🫰

Neyse fazla uzatmadan bölüme geçelim yeni gelenler varsa hoş geldiler ailemize🩷

Keyifli okumalar dilerim.

Sınır: 25 oy 70 yorum

_________________________________________

Eliz' den;

Bugün Çağınla ilk gerçek randevumuza çıkıyorduk.

Ve bunu söylemek oldukça tuhaftı. Her şeyi bir kenara bırakırsak güzeldi ama tuhaftı.

Ne zaman birbirimizden hoşlandığımızı bile bilmiyordum. O bana söylememişti. Ben de ona söylememiştim.

Ben beni köpekten kurtardıkları gün hoşlanmaya başlamıştım. Koçum diye bağırıp çocuğa yapıştırmıştım hatta.

Bu hatırayla güldüm.

"Ne gülüyorsun anneciğim tuhaf tuhaf? "

Annemin sesini duyunca silkinerek kendime geldim.

"Ne? "

"Sabahtan beri sırıtıyorsun. Hem de zeytine bakarak. "

Babam erkenden işe gittiği için annemle baş başa kahvaltı yapmak durumunda kalmıştık ve o bana sarmıştı. Babam olunca gözü beni görmüyordu pek.

"Dalmışımdır."

"Çağınla konuştun mu? "

Bir anda sorduğunda gözlerimi kaçırdım. "Evet."

"Ne konuştunuz? "

"Havadan sudan şeyler. "

Tabağıma biraz daha domates alıp anneme bakmamaya çalıştım.

"Ne bu anneciğim tabağıma aldığım şeyin rengini alıyorum yarışması mı? Kızardın yine, ne oldu? "

Ellerimle yanaklarımı kapatıp anneme ters ters baktım.

"Anne hava sıcak. Klima açmıyorsun! Sonra bu kız niye kızarıyor oluyor. Gidiyorum ben. "

Masadan hızla kalkıp odama ilerledim. Annemin ısrarlı mutluluğunu anlıyordum ama önce bir ben mi alışsaydım bu duruma?

Sevgili miydik? Yoksa flört müydük? Onu bile bilmiyordum. Ya da farklı ilişki türlerinden biri. Bir sürü aşama vardı. Gel sevgili olak demekle iş bitmiyordu.

Ama biz şimdi neyiz klişesine de girmeyeceketim.

Telefonumu elime alıp Periyi arayacaktım ki bugün babasının şirketinde işe başladığı aklıma geldi. Şimdi rahatsız etmek olmazdı. Orada eminim ki iyi iş çıkarıyordur.

Kimin kankası be!

Saat normalden biraz daha yavaş ilerleyince ne yapacağımı bilemedim. Keşke biraz daha erken buluşma saati seçseydik. Böyle beklemek de çok zormuş.

Dolabımı açıp ne giysem diye bakındım. Bir sürü gündelik kıyafetim vardı ama bugün özel bir şeyler giymem gerektiğini düşündüm. Ne de olsa bugün öylesine bir gün değildi. İlk randevumuzdu bu. Teknik olarak gerçekten ilk randevumdu. Erkeklere karşı hep mesafeli biri olmuştum. Korhan'dan hoşlanırken bile durum farklı değildi.

Bir Küçük Hapşırık Meselesi (Yarı Texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin