~18~

699 51 58
                                    

Selamlarrrrrr

Nasılsınız?

Biz 2k oldukkkk

Duygusal bir anneyim şu an 🥹

Hanım hanım bunlar benim yavrularımmmm

Yeni gelenler ailemize hoşgeldi💚

Texting kısımlar az biliyorum ama vallahi artacak.

Ve kapak değişti. Bu daha çok içime sindi. Yeşil rengini çok severim o yüzden de olabilir

Bölümde yeni bir karakter var. Sonda fotoğrafını koydum. Kendisini umarım seversiniz.

Şimdi keyifli okumalar dilerimmmmm

Umarım bölümü beğenirsiniz

🐥🐣🐤

Sınır: 20 oy 50 yorum

___________________________________________

Eliz'den;

Oturuyorduk.

Deniz abi elindeki buzu kafasına tutarken sinirli gözlerle bir Periye bir bana bakıyordu.

Ben durumu düzeltmek adına gülümserken Peri büyük bir nefretle bakarak olayı körüklüyordu.

Ara ara onu dürtsem de fayda etmemişti. İfadesi asla değişmiyordu.

Çağın ise kapı kenarında durmuş olayı açıklamamızı bekliyordu. Haklıydı çocuk. Marketten bir döndü abisini dövüyoruz falan.

"Tahmin etmeliydim biliyor musunuz? "

Deniz abi yarım saat baygın kaldıktan sonra on beş dakikadır uyanıktı. Ve ağzını şu ana kadar bıçak açmamıştı.

"Neyi Deniz abi? "

Sevimli çıkan sesime karşı Peri öldürücü bir bakış attı bana.

Ne var be!?

Götümüzü kurtarmaya çalışıyordum şurda!

"Sizin yakın arkadaş olduğunuzu. Şu dünyaya beni öldürmek için gelmişsiniz. Güçler birliğiniz bile var. "

Koltuktan biraz ona yaklaştım.

"Olur mu öyle Deniz abi? Biz seni hırsız sandık. O yüzden vurduk. "

Hırsız demese miydim acaba?

"O konu ayrı zaten. Hediye olarak aldığım vazonun kafamda paramparça edilmesi beni bile şaşırttı. Ki kolay kolay şaşırmam. Tebrik ederim Eliz. Daha başka şaşırtıcı ya da öldürtücü olayların var mı? "

Peri yandan güldüğünde ağlamak istedim. Deniz abinin bakışları bu sefer ona döndü.

İyi haber artık Deniz abinin nefret ettiği ikinci kişiydim. Birincisi Periydi.

"Sen neye gülüyorsun? Çok mu komik buldun? Şimdi karakola giderken bende gülerek gideceğim. Bir gece hapiste kalın da aklınız başınıza gelsin. "

Gözlerim büyürken Çağına yardım çığlıkları bakışımla baktım.

Hemen müdahale etti tabii.

"Abi bana olayı baştan anlatsanız nasıl olur? Hem de yemek yedikten sonra bu konuyu tekrar konuşuruz? "

Derin bir nefes aldım.

Bir Küçük Hapşırık Meselesi (Yarı Texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin