Bölüm 1

8.2K 243 49
                                    

@ DilekDmrtsch

Merhabalar...Öncelik ile bu benim ilk hikayem yanlışlarım , hatalarim için özür dilerim.. Umarım severek okuyacağiniz bir hikaye olur. Hepinizi öpüyorum..

(SİZE BU DURU İLE 21. BÖLÜMDEN GELİYORUM. ÖZELLİKLE TECAVÜZ HİKAYE DİYEREK OKUMAYI BIRAKAN ARKADAŞLAR İÇİN;

Aslında size söylemek istediğim bir konu var. Benim hikayemde asla tecavüz gerçekleşmeyecek bunu belirtmek istiyorum. Niye böyle bir şey yazıyorsun derseniz de insanlarımız çok ön yargılı... İlk bölüm 700 okunma iken ikinci bölüm daha düşük ve giderek azalıyor...

Geçen gün facebook 'da gezerken karşıma bir paylaşım çıktı ve tecavüz kurgusu ile bir hikaye yazsam okunur mu demiş. Altında ki yorumları tek tek okudum. Herkes kesinlikle okumam ben derken bir kaç kişi bence böyle hikayelerde yazılmalı diye fikrini belirtmiş. Ve inanın o yorumları okuduğumda öyle çok sevindim ki... Hatta o kişi ile konuşma bile yaptım. Benim hikayemde bu konu yok demiyorum ama bu GERÇEKLEŞMEYECEK ve ya kızımız kendisine bunu yapana AŞIK OLMAYACAK diyorum size... Sadece böyle bir olay da o kişinin yaşadığı duygu çöküşlerini yansıtmak için ilk başlarken bu konudan giriş yaptım. Bilemiyorum bunu size ne kadar yaşatabildim. Ama biliyorsunuz ki bu daha benim ilk hikayem ve ben şuan bile 20 bölümde ne kadar yol aldığımın farkına varabiliyorum. Final verdiğim zaman KALBİM SANA EMANET düzenlenecek ve ilk başlarda ki o yazım hatalarımı düzelteceğim. Cümlelerim daha düzgün olacak.Elbette final olana kadar Mert'in saldırılarını göreceğiz ve bir çok şey daha olacak...

Sizlerden sadece ön yargınızı kaldırıp şans vermenizi istiyorum. Hikayemi beğenmeyenler muhakkak olacak ama ben yazmayı seviyorum. Acemi olsam da seviyorum. Belki seneye, Belki yaza kendimi sizlere daha iyi ifade edeceğim ama edeceğim bir gün... Ben inanıyorum...)

Seviliyorsunuz =)

Keyifli okumalar...


En büyük hayali sana sarılmak olan bir insanı nasıl bu kadar kirabiliyorsun...

''Yeter artık Mert tamam ? Bitti istemiyorum.''

''Ne demek bitti Irmak. Ben bitti demeden bitemez. Sok bunu o kafana.''

''Sen kendini ne sanıyorsun. Allah aşkına Mert bittim görmüyor musun? Her şeyini kabul ettim ama sen gözümün önünde aldattin beni , gözümün içine baka baka o kızla el ele gittin. Görmedim mi sanıyorsun onu nasıl öptüğünü.''

''Irmak delirtme beni bir anlık bir şey di o. Benim için sen her zaman varsın. ''

''Bırak artık peşimi istemiyorum.''

''Bitemez ben bitti demeden bitemez. Mahfederim seni öldürürüm. Sen benim olacaksın sadece benim. Başka bir ihtimalin yok senin.''

Allah'ım nasıl bu kadar gözü dönmüş olabilir. Beni öldürmek ile tehdit etti. Şuan tam karşımda gördüğüm , aşık olduğum , bir yılı mi geçirdiğim kişi bu olamaz. Ne kadar kendimi tutmak istesem de , karşısında aciz görünmek istemesem de gözyaşlarımi tutamaz hale gelmiştim. Iki iri damla yanağima doğru bir çizgi halinde çene me kadar gelmişti. Kendimi o kadar hayal alemine kaptırmışım ki ancak elleri yüzüme deyince kendime geldim.

''Çek o pis ellerini üzerimden'' Diyip ellerini iktirdim. Anında kolumu yakalayıp sıkma ya başladı. Canımın acısı o kadar fazlaydı ki bedenimin mi , ruhumun mu daha fazla kanadiğıni fark edemez olmuştum. Gözyaşlarim sel misali akiyordu.

''Sen benimsin unuttuysan hatirlatayim mi Irmak.''diyip sırtımı duvara çarptı ve üzerime gelmeye başladı. Resmen gözleri kararmişti.

''Mert korkuyorum gelme.''dememe rağmen dinlemedi.

''Benimsin..''
Elleri vücudum da dolanmaya başladı. Dokunuşlari kendimi iğrenç hissetmemi sağlıyordu.
Midemdeki Safran tadı boğazimi yakıp kusma hissi veriyordu.

''Bırak beni iğrencsin..'' çirpinmalarim boşaydi. Onun iri vücudu altında kurtulmak için hiç şansım yoktu. Bir zamanlar hayat bulduğum dudaklar suan kendimi ucuz hissetmemi sağlıyordu. Öpüşüne karşılık vermediğim için daha da canımı acitmak için isiriyor , sert davraniyordu.

''Karşılık ver bana Irmak.'' Der demez tekrar dudaklari dudaklarimi buldu. Ayak da duracak halim kalmamıştı. Gözlerim kararmaya başladı. Tam bayılmak üzereyken duyduğum ses adeta ''kurtuluş'' diye bağiriyordu..

Evetttttt nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorummmm

Kalbim Sana Emanet#Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin