Merhabalarrrrr..... Şahane bir bölüm ile karşınızdayım. Nasılsınız bakalım ? Telefondan yaziyorum eksiklerim hatalarım var ise lütfen söyleyin biliyorsunuz bu benim ilk hikayem ve desteklerinizi bekliyorum.Bölümler nasıl istediğiniz gibi mi? En önemlisi ise okurken zevk alıyor musunuz? Ben size bu duyguyu yaşatmak istiyorum ama bazı noktalarda emin olamıyorum.acemiliğime verin lutfen =)
Hepinizi çok seviyorum.
Wattpad Kalbim Sana Emanet facebook grubumuz herkesi bekliyorum =)
*****
PİŞMAN..
Şimdi ;
Sen pişman...
Ben pişman...
Değişmeyen tek şey , geri gelmiyor zaman.
'' Ezber ettim '' dedimse ,
'' Unutamam'' demedim.
Unutmamak değilde,
Hatırlamak olmasa ...
Hatıramda olman,
Can yakıyor çoğu zaman...
:
:
Etten kemiktenim oysa,
''İnsan '' diyorlar benim adıma
Kapılmışta olabilirim yalancı bir rüzgara.
Kıl kadar akreple, yelkovana,
Güç yediremiyorum ya,
Akıyor ya öyle deli deli
Bir zamanlar yüreğimin sana aktığı gibi.
Bunların hepsi bir tarafa
Ah!.. Birde hatırlamak olmasa
Şimdi,
Sen pişman,
Ben pişman...
Sol yanımız aşk / Cemile SAVAŞ
********
Huzur öyle derindir ki kelimeler ile ifade etmeye ömür yetmez. Sıcağın altında soğuk bir bardak su içeriz, hayat bu deriz. O anda huzur o bir bardak buz gibi sudur bizim için...
En sevdiğimiz kitabı alırız yanında bir bardak kahve varsa asıl huzur bu olur kimi zaman. Kendi hayatımızın yorgun temposundan kurtulup yeni hayatlara akarız. Sanki gerçek gibi niye benim hayatım böyle değil? Niye beni de böyle taparcasına seven yok? Gibi bir sürü düşünce peydah olur aklımızda. Her sahneyi kendimizi koyarak okuruz. Ama en güzel huzur buradadır işte. En güzel aşkları kitaplarda yaşarız. Çünkü aşk en çok sana kitaplarda yakışır...
Rüzgar'ın hafif esintisi ile şezlongda öylece denizi izliyordum. Huzur şuanda en çok hissettiğim, beni kendime getiren ve uzun zamandır hatırlamadığım duyguydu. Gözlerimi kapatıp dalga sesleri beni o âşık olduğum kitapların içerisine bırakıyordu. Aklıma gelen şey ile öylece tebessüm ettim. Nehir... Benim canım dostum, kalbini açtığın yepyeni umudun seni yıkmasın. Mutluluğun daim olsun. Sessiz duamda onun mutluluğunu diledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Sana Emanet#Wattys2015
RomanceHayat insanın önüne bir çok engel çıkarır. Bazen aile .. Bazen bir dost.. Bazen uğruna dünyaları karşına alabileceğiniz kişi.. Bazen de eskilerden gelen biri.. Acılı bir aşkı bitirip yerini, yurdunu değiştirmek zordur. Umutların ile beraber çıktığın...