Mr.Pabo Miss Right

451 24 0
                                    

Di rumah Saehee~

"Saehee Nuna!! Bangun! Nanti lambat pergi sekolah!" kata adiknya Yoon Changmin. "HAH?! ARGH! LAMBAT!" jerit Saehee yang terus ambil tuala dan mandi. Belum sempat kilat sambar, dia dah mandi. 

Changmin dah tergelak pecah perut tengok nuna nya. hari ni hari Ahad. Jadi, dia tengok nuna nya lagi iron baju. "Nuna, hari ni hari apa?" tanya Changmin sambil pegang kalender. Saehee stop iron baju. "Ya! YOON CHANGMIN! JANGAN LARI!" Kata saehee sambil mengeletek budak 5tahun yang paling nakal baginya.

"Nuna! keumanhae.Sakitlah. Bagitau Seokjin hyung baru tahu." kata Changmin sambil pegang perut akibat laser kakaknya. "siapa Seokjin hyung? tak pernah dengar pun." "aikk! jiran baru sebelah rumah,takkan tak tahu?" 

Saehee-/geleng/

"Hok aloh, tu lah bangun lambat sangat. Baru kelmarin appa ngan omma tolong family dia angkat barang, tapi dia JINJJA terbaik." kata Changmin sambil thumbs up. "kenapa?" "masa Changmin balik dari tadika, ada orang buli Changmin, tapi Seokjin hyung selamatkan. Tapi dia agak..." "Agak apa?" "Uhh... agak"

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Hi, readers! Saya nak promote first fanfic saya. Tajuk dia I saw a ghost. Cerita tu complete dah. Harap-harap, readers suka. Anyeong~

                                       Thank you!

Mr.Pabo Miss RightWhere stories live. Discover now