"Oppa ni" kata nya.
Jaehee be like -/apa-ko-na?! punya face/- "Park Jin young sshi. Apa awak nak?" tanya Jaehee. "nak awak." kata Jr. Jr tarik Jaehee kat luar dewan.
Jaehee's POV...
Aku rindu kau sangat-sangat. Tapi, aku benci kau sama macam aku rindu kau. Pergilah. "Maafkan saya. Saya harus pergi." aku cakap sebab nak larikan diri. "Tunggu." dia pegang tangan aku. Kenapalah air mata ni turun sekarang?! "Apa awak nak sudah lah. Saya ni lemah jangan kacau saya." dengan suara yang agak mengeletar, aku bercakap. Aku nangis. Aku rindu. Aku benci. kat dia.
"Saya tak suka semua perempuan yang saya pernah couple kecuali awak. Saya nak awak. Saya sayang awak. Saya buta sebab tengok awak macam perempuan biasa tapi awak buat saya menyesal sebab break dengan awak." kata Jr.
"Awak tahu tak saya sengsara dengan benda ni sejak kita mula couple sampai sekarang? Huh! Awak ingat senang. Rasa tu sakit sangat. Tau tak? Saya habiskan masa untuk buang awak dari mimpi saya, tapi... awak nak saya balik..." Aku cakap sambil menangis. *Jr. hug Jaehee*
End POV...
"Mana lah Jaehee ni?" kata Jin yang sibuk cari Jaehee. Dia keluar dari dewan. Jalannya tersekat bila tengok Jr peluk Jaehee. Broken
heart. Jin perlu masa bersendirian. Dia pergi toilet.
Meanwhile~
"Jangan peluk aku. Binatang." kata Jaehee sambil lepaskan pelukan tu. Dia TAMPAR Jr. Jaehee pun pergi dari sana sambil lap air mata dan cakap "Your not my oxygen,Mr.Park" . Dia tanggal makeup. Tukar baju. Dia nampak Jin keluar dari tandas. Muka dia dah tak boleh tipu. Nampak sedih semacam. Jaehee tak nak kacau dia sebab dia tahu yang Jin perlu waktu. Consert tamat pukul 1 jadi diorang semua balik. Jaehee balik macam biasa tapi...
hari gelap sangat. Omma Jaehee cakap yang lampu jalan raya tu sesetengahnya rosak.
Jaehee jalan macam biasa ke rumah. Tapi, ada orang panggil dia. "Yoon Jaehee" Panggil Jin. "hey Jin." balas Jaehee. "Jom balik sama"
Jaehee's POV...
Dup dup~
Apa ni argh? Ok! First of all, aku dah rasa yang feel ni betul. Kim seokjin, pandai kau pilih masa. Fine, betullah yang aku suka dia. "Jom" kata Jin. "Sebenarnya saya nak cakap dengan awak." dia sambung. Di bawah lampu, keadaan sunyi tanpa seorang manusia pun kecuali aku dan Jin. "Look, aku nak bagitahu kau yang...."
YOU ARE READING
Mr.Pabo Miss Right
Fanfiction/before/ huh?! Dia ke Kim seokjin. *muntah*. /after/ Huh?! Dia Kim seokjin ke? kya~