Not Jin but he

86 13 0
                                    

"Tetapi, kamu berdua masih dibenarkan untuk berada disini semasa consert." sambung pengetua. Semua orang tengok pengetua. Sebab diorang rasa mereka dah buat silap yang boleh bawa maut. Dah tu masih boleh datang consert,nanti sabotaj lagi macam mana? Tindakan ini mengeluarkan teka teki bagi semua orang.

"Yang penting, kita selamat dan saya tengok, Kim Seokjin dan Yoon Jaehee dalam kondisi yang baik. Jadi, peranan saya sampai di sini sahaja. Selamat berusaha semua." kata pengetua. Muka Minah dan Yura masih serba salah melihat pengetua. Pengetua dan Guru Disiplin pun beredar dari dewan.

"Baiklah, Minah dan Yura. Awak datang sebagai audience malam ni jadi, Hari ni masih pagi. Saya rasa awak boleh balik. Ni masih petang." arah Senior. "Chogiyeo, Gayeon sunbae. Kalau kami berdua tak perform maksudnya Girls day tak perform lah." tanya Hyeri. "Yes, semua tak perform." kata Senior. "What?!" kata Sojin. "Ish! Sebab koranglah, kami berdua tak dapat perform. Huh, dah lah. Kita balik." bentak Hyeri. Sojin dan Hyeri pun balik meninggalkan Minah dan Yura di pentas.

skip>>

"Baiklah, Funkys dan BTS boleh makeover dahtu terus tukar baju. Bahagian lain boleh practise di Dance Practise Room." "Ok!" kata Funkys.

Di bahagian persalinan dan makeover~

"Aku pergi tukar baju dulu." kata Jaehee. "Ok."kata Jiseul sambil di makeup oleh crew bertugas. Hyemi lagi buat rambut dengan Irene. Tengok-tengok, 95-liners kacau diorang. "Wahh,Cantiknya." kata Jimin. "Jinjja?" kata Hyemi. "Huh, mahluk manalah nak puji aku?" merajuk Irene. "Alien puji Irene. Irene cute." kata V. "pfft, Mwo, alien pakai eyeliner tebal." kata Irene. "Jangan ketawa. Bambam pun ikut sekali tau" kata V.

"Semua orang dah siap?" tanya Senior. "Nae!" "Baiklah, Group Winner. Siap sedia."

skip>>>

Consert bermula dengan baik. Di ikuti dengan GOT7, selepas persembahan Winner. Selepas semua girl group membuat persembahan, giliran Funkys telah tiba. "Seterusnya, kita meriahkan lagi dengan....Funkys"-mc

Lagu mammamia bergema di dewan.

"Seterusnya, persembahan terakhir untuk hari ini, Bangtan Boys"-mc

~WHAT! iri na nwa. ~WHAT! kimjanghadda. ~What ke bajikya
We are bulletproof~

Jaehee's POV...

Betul ke ni Jin? Awesome. Walaupun dance tak berap- (part jungkook, bila BTS tunjuk abs mereka).Ehh, WHAT?! Puhahaha, mwo ya? ni mesti kerja J-hope. Riuh penonton sebab diorang. End of song~

Tiba-tiba ada orang tepuk lembut kat bahu aku. Jin lah ni. "hey" dia cakap. Ni bukan suara Jin. Ni suara...

Mr.Pabo Miss RightWhere stories live. Discover now