"Kim seokjin...dia tak dapat diselamatkan." kata doktor.
"Aigoo~ uri adeul (anakku). Kenapa?" tangisan seorang ibu ke atas kematian anaknya. Jaehee tengok mayat Jin di depan matanya. Dia kaku tengok muka pucat Jin. Jaehee tak lepas pandangannya dari Jin.
Jaehee's POV...
Gumawo oppa. Oppa dah bagi pengajaran dalam hidup Jaehee. Oppa dah ajar Jaehee, kebahagiaan hidup. Oppa dah ajar Jaehee ketulusan dalam hati Oppa. Bila Jaehee yang lepaskan kiss tadi, maksudnya Jaehee dah bersedia. Gumawo oppa. Jaehee akan selalu doakan oppa.
end of POV...
Setelah lama menatap mayat Jin, dia berjalan menuju ke arah pintu keluar hospital. Jaehee pergi berjalan tanpa haluan. Dia tiba di jalan yang jarang digunakan selepas berjalan di sekitar perkampungan.
Jaehee tengok hari semakin gelap. Jaehee tengok jam pukul 6:45. Tiba-tiba...
Jaehee's POV...
Aku terdengar suara kat belakang aku. Namja... dia lelaki. Bukan seorang. "Cantik perempuan ni" kata lelaki dengan arak di tangan. siapa diorang ni? "Aigoo~ kenapa tak heret ke rumah je?" kata lelaki dengan keadaan yang mabuk. Aku dah takut sangat tengok diorang... "Kaja!" kata kedua-dua lelaki tu. Diorang tiba-tiba tarik tangan aku. "TOLONG!!!" aku jerit. "Jeritlah. Jerit kuat-kuat. Itupun kalau orang dengar." "TOLONG...AHH,APPO!" aku jerit sebab diorang pegang tangan aku dengan sangat kuat.
Dush!
Ada lelaki tumbuk salah seorang dari mereka. "Aish, budak mentah kacau daun. Balik rumah pergi belajarlah." "Sebelum aku balik rumah pergi belajar, aku nak ajar kau dulu." kata namja tu. Diorang bertumbuk sampai orang yang kacau aku tak boleh angkat dah. Aku tak nampak muka dia. Aku nampak view dari belakang je. Dahtu, dia pakai topeng mulut.
Aku dah tak boleh buat apa dah. Tergamam aku tengok dia. Aku perasan yang sebahagian kecil
dari pergelangan tangan aku dah berdarah sebab samseng tu pakai cincin tajam. Huh, mwo ya?
"Saya rasa awak terlupa ni." kata lelaki tadi sambil pegang cincin Miss right yang terjatuh masa pergelutan. Tapi...dia ni siapa? "Saya balik dulu." "Ehh, kejap. Boleh saya tahu nama awak?"
Tiba-tiba, dia buka topeng... Mwo?! Sseolma...
"Ni akulah...Kim Seokjin"
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Habis pun cerita Mr.Pabo Miss Right ni. Author ingat nak sambung atau buat season 2 sebab banyak idea dlm kepala. Kalau siapa nak season 2 atau ada idea lain, boleh comment atau pm saya. Kalau nak request pun boleh (utk BTS dan GOT7 je sebab yang lain tak minat.)
Future plan;~ buat One-shot Fics
~ dapat more vote
~ dapat kawan dalam wattpad.
goodbye and thank you!
YOU ARE READING
Mr.Pabo Miss Right
Fanfiction/before/ huh?! Dia ke Kim seokjin. *muntah*. /after/ Huh?! Dia Kim seokjin ke? kya~