Κεφαλαιο 27

96 7 0
                                    

Μετα απο ενα χρονο τα πραγματα πηγαιναν πολυ καλα αναμεσα στον Ακη και την Γεωργια.Ηταν πολυ ερωτευμενοι αν και μαλωναν συχνα ομως παντα τα ξαναεβρισκαν

Απο την αλλη η Ραφαηλια δεν ηθελε να κανει σχεσεις για αρκετο καιρο γιατι δεν ηθελε να ξαναπληγωθει και εξαλλου δεν της αρεζε κανενας τωρα!Ηταν χαρουμενη που ειχε τους φιλους της και περνουσε μια χαρα!

Η Δημητρα παρολο που της αρεζε λιγο ο Αλεξης δεν το ειπε ποτε ουτε καν στις κολλητες τις γιατι δεν ηθελε να χαλασει την παρεα αλλα ουτε και ενιωθε ετοιμη για σχεση!Απο την αλλη ο Μιλτος παρεμεινε μονο κολλητος της και τιποτα παραπανω αν και αυτος ηθελε να κανουν σχεση!

Ο Αλεξης ηταν χαρουμενος που ειχε κανει τετοιες γνωριμιες και του αρεζε η Δημητρα ομως δεν της το ειπε ποτε γιατι πιστευε οτι δεν τον ηθελε!

Ο Κωσταντινος ξεπερασε την Ραφαηλια και τωρα εχει μια σχεση πεντε μηνων με μια συμμαθητρια του και φαινονται πολυ ερωτευμενοι!

Ο Στρατος ακομη μεχρι και σημερα συνεχιζε να γουσταρει την Δημητρα παρολο που εκεινη δεν τον ηθελε και δεν του πολυμιλουσε καν..Προσπαθησε πολλες φορες να την κανει να ζηλεψει ομως δεν τα καταφερε.

Ο Γιαννης παρολο που ελεγε στους φιλους του οτι εχει ξεπερασει την Ραφαηλια εκεινος μεσα του παντα την ηθελε και ακομη ελπιζει να τα ξαναφτιαξουν.

Ο Σταυρος με τον Παναγιωτη ξεπερασαν τα κοριτσια(Δημητρα και Γεωργια)και τωρα τα εχουν με δυο αλλα κοριτσια απο το σχολειο τους

Ο Κωστας τα εφτιαξε με την Χριστινα και η σχεση τους κρατησε εξι μηνες.Μετα εκεινη τον χωρισε γιατι τα ξαναβρηκε με τον πρωην της.Εκεινος πληγωθηκε πολυ και τωρα ουτε καν που μιλανε.

Με τον Θαναση ,τον Παυλο ,τον Ηλια ,τον Χαρη και τον Κωστα Ι δεν κρατησαν σχεσεις και εχουν πολυ καιρο να τους δουν!

Yeah! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ:)ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ Η ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ..ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΤΕΕ:)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 02, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Η Καθημερινη Μου ΖωηWhere stories live. Discover now