Την επομενη μερα τα κοριτσια βγηκαν βολτα..Καθοντουσαν και μιλουσαν για τον Χαρη και οχι μονο!!!
Ρ:Ρε φτανει μην μιλαμε αλλο για τον Χαρη..αντε και πολυ ασχοληθηκαμε και ειδικα εγω!!
Δ:Ναι οντως..
Γ:Αα δεν σας το ειπα
Ρ:Τι ρε?
Γ:Ειδα ενα φοβερο ονειρο
Δ:Ασχετο αλλα ο Ακης τι κανει?που ειναι?και ο Κωνσταντινος με τον Αλεξη?εχουμε να τους δουμε παρα πολυ καιρο
Γ:Θα ερθουν αυριο..λοιπον ακουστε το ονειρο..Ειμασταν εγω και εσεις και θα πηγαιναμε για ψωνια γιατι θα γινοταν ο χορος μας και θελαμε να παρουμε καινουρια ρουχα..λοιπον πηγαμε στα μαγαζια και στο ενα το μαγαζι που ειχε και αντρικα και γυναικεια ηταν ο Ακης,ο Γιαννης(φιλος του Ακη),και ο Δημητρης(και αυτος φιλος του Ακη)..
Ρ:Ααα ωραιαα!!(ειρωνικα το ειπε αυτο)
Γ:Μετα παμε τους χαιρεταμε,τους ρωταμε τι κανουν και μας λενε μια χαρα για ψωνια οτι ηρθαν..Τεσπα μετα εμεις πηγαμε και διαλεξαμε ρουχα και μπηκαμε στα δοκιμαστηρια..Α τα δοκιμαστηρια των αντρων ηταν ακριβως απο διπλα απο των γυναικων..και μπαινω πρωτη εγω και μετα οταν βγηκα για να με δειτε βγηκε και ο Ακης απο το διπλανο δοκιμαστηριο..Εγω φορουσα ενα ασπρο crop top και μια μακρια μπλε φουστα ψηλομεση και μπλε 10ποντες γοβες.Ο Ακης μου φορουσε ενα μπλε παντελονι βρακα με μια ασπρη μπλουζα απο πανω με κατι μπλε σχεδια και μπλε μποτακια που ειχαν και λιγο ασπρο..πολυυ θεικαα!!!
Δ:Χχαχα ωραια ρουχα φορουσατε..ταιριαζατε κιολας στα χρωματα.
Γ:Ναι οντως!!μετα οταν βγηκαμε ο Ακης με κοιτουσε απο πανω μεχρι κατω και χαμογελουσε..Μετα μπηκε η Ραφαηλια στο δοκιμαστηριο και οτα βγηκε φορουσε μια ψηλομεση μαυρη φουστα και ενα ασπρο crop top και μαυρες 10ποντες γοβες και οταν βγηκε βγηκε παραλληλα και ο Δημητρης
Ρ:Οχ θεεε μου!!
Δ:Χαχαχ παλι τον ωραιο πηρες!
Ρ:Σκασε ρε χαζοο..
Γ:Σκαστε να σας πω την συνεχεια..ναι βγηκε παραλληλα και ο Δημητρης και καρφωνοταν σε σενα και βασικα σε κοιτουσε σαν ερωτευμενος..Α αυτος φορουσε ενα τζιν μαυρο ,μια μπλε μπλουζα και μαυρα μποτακια.Μετα στο τελος μπηκες εσυ Δημητρα.
Δ:Πες μου οτι εμενα με κοιτουσε ο Γιαννης..
Γ:Ναιι..
Δ:Ποοο!!για πες τι φορουσα εγω..
YOU ARE READING
Η Καθημερινη Μου Ζωη
RomanceΚαι αυτη η ιστορια ειναι βασισμενη σε αληθινα γεγονοτα αλλα φυσικα θα γραψω και καποια πραγματα που δεν εχουν γινει..Δεν εχουν συμβει σε μενα αλλα σε μια φιλη μου.Γραφω αυτην την ιστορια γιατι πιστευω οτι ειναι ενδιαφερουσα!! Η Ραφαηλια ειναι ενα κο...