1ο Κεφαλαιο

2.2K 88 14
                                    

Πρωτη μερα στο σχολειο της Ραφαηλιας μαζι με τις κολλητες της

Ραφαηλια:Κοριτσια επιτελους δεν ειμαστε οι μικροτερες σε αυτο το σχολειο χαχ..τωρα υπαρχουν αλλοι που ειναι μικροτεροι μας..

Δημητρα:Ναι ρε συ..τι ωραια..δεν θα αντεχα αλλον ενα χρονο να ειμαστε οι μικροτεροι στο σχολειο..να σας πω την αληθεια ακριβως τετοια μερα περσι ειχα πολυ αγχος γιατι ολοι ηταν μεγαλυτεροι μας και δεν ξεραμε σχεδον κανεναν..

Δωρα:Ναι συμφωνω και εγω ετσι ενιωθα!ομως τωρα ενταξει δεν νιωθω καθολου αγχος..

Γεωργια:Οπα ποιους βλεπω??

Ραφαηλια:Ποιους καλε??

Γεωργια:Γυρνα λιγο διακριτικα και κοιτα πισω αριστερα..

Εκεινη την ωρα γυρνανε τα τρια κοριτσια και κοιτανε εκει οπου τους ειπε η Γεωργια

Δημητρα:Οχ θεε μου...ο Κωστας και η παρεα του..σοβαρα ατομα..απορω περσι πως τους γουσταραμε?

Ραφαηλια:Ναι ρε κοριτσια..καθολου γουστο δεν ειχαμε χαχα..

Δωρα:Τι λες ρε?ενταξει δεν ειναι και ασχημοι..βασικα πιο ωραιοι ειναι σε σχεση με περσι!

Ραφαηλια:Οκ ναι το παραδεχομαι ο Κωστας παραμενει μαναρι!

Γεωργια:Ναι συμφωνω..Καλα ρε σεις ο Σταυρος παλι το χερι του εσπασε?ελεος ολο πεφτει

Ραφαηλια:Χαχα..πο τωρα τι λεει?ολη την ωρα θα μας κοιτανε?

Δωρα:Δεν ξερω..περσι που τους γουσταραμε και το ηξεραν καμια κινηση δεν εκαναν φετος που δεν νιωθουμε τιποτα μας κοιτανε ολη την ωρα..

Δημητρα:Βλαμενα ειναι ολα τα αγορια ..τι να πεις?

(Για να σας εξηγησω λιγο την κατασταση..η Ραφαηλια ηταν ερωτευμενη με τον Κωστα και τα ειχαν φτιαξει για λιγους μηνες,η Γεωργια ηταν ερωτευμενη με τον Παναγιωτη αλλα δεν εγινε τιποτα μεταξυ τους,η Δημητρα ηταν ερωτευμενη με τον Σταυρο  και αυτος παρολο που μαλλον ηταν ερωτευμενος μαζι της δεν το παραδεχτηκε ποτε και η Δωρα με εναν που ειχε γνωρισει το καλοκαιρι)

Ραφαηλια:Νομιζω σε κανενα δεκαλεπτο χτυπαει το κουδουνι..

Δημητρα:Ρε κοριτσια ολο το σχολειο μας κοκκινο παντελονι εβαλε??ελεος..και ειπα και εγω θα ειμαι η μοναδικη χαχα

Δωρα:Οντως..τωρα που τους παρατηρω πολλα ατομα εβαλαν κοκκινο παντελονι..

Ραφαηλια:Σοβαρο θεμα πιασατε παλι..

Δωρα:Χαχα παντα!!

Μετα απο λιγο χτυπησε το κουδουνι.Τα κοριτσια και γενικα ολα τα παιδια του σχολειου τους κατευθηνθηκαν προς το σημειο οπου θα γινοταν ο αγιασμος..Οταν τελειωσε τα κοριτσια ανεβηκαν στην ταξη τους να παρουν τα καινουρια βιβλια τους.

Δωρα:Οχ φετος πιο πολλα θα εχουμε σε σχεση με περσι.

Ραφαηλια:Δυστυχως ναι!

Οταν μπηκαν στην ταξη τους η Δωρα μαζι με την Ραφαηλια πηγαν και καθισαν στο πρωτο θρανιο  απο την μερια του παραθυρου και η Γεωργια με την Δημητρα στο προτελευταιο της ιδιας σειρας..Επιτελους μετα απο τρεις μηνες εβλεπαν καποιους συμμαθητες τους που ειχαν να τους δουν καιρο και τους ειχαν λειψει!

Δημητρα:Μιλτο καμαρι μου ποσο καιρο εχουμε να σε δουμε?

Μιλτος:Κανα δυο μηνες..μου λειψες ρε(ειπε και την αγκαλιασε)

Δημητρα:Και μενα πολυ!πως περασες στις διακοπες σου?

Μιλτος:Τελειαα!τα εφτιαξα με μια..

Δημητρα:Μια χαραα!καλη ηταν?

Μιλτος:Εννοειται..εσυ πως περασες?

Δημητρα:Ωραια!με τα κοριτσια εδω καθε μερα βολτα βγαιναμε

Μιλτος:Αα οκ..εσενα κανενας δεν σαρεσε?

Δημητρα:Εε..μπορει λιγο καποιος

Μιλτος:Αα δεν θα μου πεις?

Δημητρα:Θα σου πω το απογευμα..θα ρθεις να βγουμε καμια βολτα?

Μιλτος:Οκ ρε!

(Ο Μιλτος ηταν ο κολλητος της Δημητρας)

Δωρα:Τα ειπατε με τον Μιλτο?

Δημητρα:Ναι..μου ειχε λειψει πολυ παρολο που μιλουσαμε μεσω μηνυματων..και κανονισαμε να βγουμε το απογευμα..αν ειναι ελατε και εσεις

Επειτα τους εδωσαν τα βιβλια και εφυγαν..Καθως εφευγαν η Ραφαηλια επεσε πανω σε καποιον...

Αυτο ειναι το πρωτο κεφαλαιο της ιστοριας μου.πειτε μου πως σας φανηκε..αν σας αρεσε ψηφιστε και καντε σχολιαα!!

Η Καθημερινη Μου ΖωηWhere stories live. Discover now