25ο κεφαλαιο

174 24 2
                                    

(Συνεχεια ονειρου)

Γεωργια:Μετα τεσπα καθομασταν σε εκεινη την καφετερια αλλα μετα απο καμια ωρα βαρεθηκαμε και φυγαμε..

Ραφαηλια:Παλι καλαα.

Γεωργια:Ααα ξεχασα να σας πω..ο Στρατος σε πηρε και πηγατε καπου αλλου και μιλησατε και σου ειπε οτι σε γουσταρει και οτι θελει να τα φτιαξετε αλλα εσυ του ειπες οτι θες να το σκεφτεις γιατι εσενα δεν σου αρεσει..και εσενα Δημητρα σε πηρε ο Κωστας Ι και πηγατε εξω και μιλουσατε αλλα εσενα δεν σου τα ζητησε απλα γνωριστηκατε καλυτερα..

Ραφαηλια:Ελα ρε αντε..ολο εγω παιρνω τους ασχημους

Δημητρα:Χαχα σιγα βρε..πως κανεις ετσι?ενα ονειρο ειναι.Εμενα μεχρι στιγμης μαρεσε.!!!

Γεωργια:Λοιπον συνεχιζω.Μετα εγω μαλωσα με τον Γιωργο και χωρισαμε χαχχα!Μετα εμεις γυρισαμε με τα αγορια τελικα..και πηγαμε και καθισαμε στην πλατεια και μιλουσαμε και περασαμε τελειαα..Μετα κατα τις 3 η ωρα γυρισαμε σπιτι μου και κοιμηθηκαμε ολες μαζι..Την επομενη μερα σηκωθηκαμε αργα το μεσημερι και φτιαξαμε κατι να φαμε..Επειτα πηραμε τηλεφωνο τον Κωστα Ι και μιλουσαμε και μας ειπε οτι θα ερχοταν το απογευμα με κατι φιλους του..

Δημητρα:Ααα ωραιαα!!χαχα

Γεωργια: Τελικα κατα τις εξι ωρα συναντηθηκαμε με τον Κωστα και τους φιλους του..Τον εναν τον ελεγαν Αλεξη και τον αλλον Κωστα..Ηταν πολυ ωραιοι και οι δυο και ηταν ιδια ηλικια με τον Κωστα..Μετα γνωριστηκαμε με αυτους και εγω μιλουσα με τν Κωστα.Η Ραφαηλια με τον αλλον τον Κωστα και η Δημητρα με τον Αλεξη..Μετα ανεβηκαμε στις μηχανες τους και πηγαμε στο σπιτι του Αλεξη για να δουμε ταινια και ειδαμε ενα θριλερ και εμεις φοβομασταν χαχα και μετα μας αγκαλιασαν..Μετα το βραδυ κοιμηθηκαμε στο σπιτι του Αλεξη και μετα το πρωι ο Αλεξης με τον Κωστα Ι πηγαν να κανουν μια βολτα με την μηχανη του Αλεξη και εσυ Δημητρα γνωρισες τον Μανο που ειναι αδερφος του Αλεξη και του αρεσες και μετα στην επεφτε και νευριασε ο Αλεξης και μαλωναν για σενα..χαχα

Δημητρα:Χχαχααα!!ωραιαα!

Γεωργια:Αλλα ενταξει μετα εσυ τους ειπες οτι σαρεσει ο Αλεξης και ηρεμησαν και τελικα τα φτιαξατε..(τελος ονειρου)

Δημητρα:Χαχ ωραιο ονειρο ειδες.

Γεωργια:Οντως.

Την επομενη μερα οταν βγηκαν ηρθαν και ο Ακης με τον Κωστα και τον Αλεξη.Τα κοριτσια οταν τους ειδαν χαρηκαανν πολυυ και πηγαν και τους αγκαλιασαν..

Γεωργια:Μωρο μου τι κανεις?ποσο καιρο εχω να σε δω?μου ελειψεςς!!

Ακης:Εμ και μενα μου ελειψες..

Γεωργια:Εχεις τιποτα ?γιατι μου φαινεσαι καπως..

Ακης:Κοιτα βασικα θελω να χωρισουμε..

Γεωργια:Τι??πλακα μου κανεις?γιατι?

Ακης:Εμ δεν μπορω να σου πω τον λογοο!!συγνωμηη

Εκεινη την ωρα η Γεωργια αρχισε να κλαιει και τα κοριτσια την πλησιασαν για δουν τι ειχε γινει..

Δημητρα:Τι εγινε??γιατι κλαιει?

Ακης:Χωρισαμε

Ραφαηλια:Γιατι?

Ακης:Ετσι..δεν μπορω να σας πω τον λογο

Μετα τα αγορια εφυγαν και η Δημητρα με την Ραφαηλια παρηγορουσαν την Γεωργια..

Γεωργια:Δεν φτανει που με χωρισε δεν μου ειπε και τον λογο ο βλακας!!τι του εκαναα??

Ραφαηλια:Δεν ξερω ουτε σε μας δεν ειπε το λογο..μηπως να ρωτουσαμε τον Κωστα και τον Αλεξη?

Δημητρα:Ναι και σιγα μην μας πουν..κοιτα το ξερω οτι ειναι δυσκολο αλλα τωρα πρεπει σιγα σιγα να αρχισεις να ξεπερνας τον Ακη γιατι αυτο που εκανε δεν ηταν καθολου ωραιο..

Γεωργια:Το ξερω αλλα εγω τον αγαπαω!!!

Ακης pov:Ειμαιι πολυ ηλιθιος το ξερω..την χωρισα καιι δεν της ειπα καν τον λογο..την αγαπαω!!παραα πολυ..ομως αν δεν την χωριζα η Ντοριτα(πρωην του)θα της εκανε κακο..την ξερω ειναι πολυ κακια και οτι λεει παντα γινεται οποτε θα της εκανε κακο και αυτο δεν θα το αντεχα!!τωρα αναγκαστικα πρεπει να τα φτιαξω μαζι της για να μην κανει κακο στην Γεωργια..ποσο σκυλαα παιζει να ειναι?απορω πως τα ειχα μαζι της?Η Γεωργια τωρα θα με μισει..δεν θα θελει να με ξαναδει και θα εχει και δικιοο!!Την πληγωσααα με τον χειροτερο τροπο..αχχ!!ποναει η καρδια μου..δεν μπορω στεναχωριεμαι οταν σκεφτομαι οτι πληγωσα το μωρο μου!την Μικρη Μουυ!

Η Καθημερινη Μου ΖωηWhere stories live. Discover now