Τις επομενες μερες η Γεωργια δεν ενιωθε καλα ψυχολογικα.Ηταν πολυ στεναχωρημενη και πληγωμενη..
Τα κοριτσια προσπαθουσαν να την κανουν να ξεχασει τον Ακη και να βγουν εξω αλλα εκεινη δεν ειχε ορεξη..
Δημητρα:Κοριτσια σημερα εχει ενα παρτυ σε μια καφετερια .Θελετε να παμε?Το κανει η γ λυκειου?και απο οτι ακουσα θα πανε πολλα ατομα απο το σχολειο μας..και οχι μονο!
Ραφαηλια:Ναι οντως!κ εγω το ειδα και στο φβ που εκαναν εκδηλωση και καμια 100 ατομα πατησαν οτι θα πανε.
Γεωργια:Αν θελετε εσεις πατε εγω δεν εχω ορεξη
Δημητρα:Καταρχην εμεις χωρις εσενα δεν παμε..και κατα δευτερον πρεπει να σταματησεις να σκεφτεσαι τον Ακη..δεν παει αλλο!δεν θα καθεσε ολο μεσα για αυτον..πρεπει να τον ξεπερασεις..αντε και πολυ ασχοληθηκες μαζι του!!!
Ραφαηλια:Δικιο εχει η Δημητρα..αντε πανε να ντυθεις να παμε!
Γεωργια:Οκ..
Μετα τις επομενες δυο ωρες τα κοριτσια ετοιμαζονταν..Η Δημητρα εβαλε μια μαυρη κοντη φουστα με ενα γκρι μπλουζακι με μαυρα γραμματα και κατι μποτες(γτ εβρεχε),η Γεωργια εβαλε ενα σχετικα κοντο κοκκινο φορεμα και κατι μαυρα μποτακια που ειχαν λιγο τακουνι ,και η Ραφαηλια εβαλε μια μαυρη φουστα με μια ασπρη μπλουζα και μαυρες μποτες.Ηταν πολυ ωραιες..
Γεωργια:Αντε δεν παμε?δεκα η ωρα ειναι
Ραφαηλια:Παμε..
Οταν μπηκαν μεσα στο μαγαζι πληρωσαν εισοδο και πηγαν και καθισαν σε ενα τραπεζι..Μετα πηγαν και μιλησαν με κατι φιλες τους.Και επειτα πηγαν κοντα στο μπαρ και καθισαν..Παρηγγειλαν και μετα αρχισαν να χορευουν..
Επειτα απο κανα μισαωρο εμφανιστηκαν κατι παιδια που ηταν απο το σχολειο τους και ηταν 2 χρονια μεγαλυτεροι και με αυτους οταν ηταν πρωτη γυμνασιου πηγε κατι να παιξει αλλα τελικα δεν εγινε τιποτα..Αυτοι τωρα ηταν 2α λυκειου και τα κοριτσια 3η γυμνασιου..Καθισαν απεναντι τους και ολη την ωρα τις κοιτουσαν..
Δημητρα:Ρε ολη την ωρα ο Παναγιωτης με τον Σταυρο μας κοιτανε..
Γεωργια:Τι εγινε?τωρα μας θυμηθηκαν?
Μετα απο κανα πεντελεπτο μπαινει ο Ακης μαζι με εναν φιλο του που τα κοριτσια δεν τον ηξεραν
Ραφαηλια:Γεωργια μολις ηρθε ο Ακης.
Γεωργια:Οχ θεε μου...
YOU ARE READING
Η Καθημερινη Μου Ζωη
RomanceΚαι αυτη η ιστορια ειναι βασισμενη σε αληθινα γεγονοτα αλλα φυσικα θα γραψω και καποια πραγματα που δεν εχουν γινει..Δεν εχουν συμβει σε μενα αλλα σε μια φιλη μου.Γραφω αυτην την ιστορια γιατι πιστευω οτι ειναι ενδιαφερουσα!! Η Ραφαηλια ειναι ενα κο...