(Σε αυτην την ιστορια λεω να βαλω και περιγραφη και διαλογους και το σημαντικοτερο τα συναισθηματα και τις σκεψεις των πρωταγωνιστων και οχι μονο)
Σκεψεις και συναισθηματα των κοριτσιων πριν να πανε στο σχολειο, οταν ετοιμαζοντουσαν
Ραφαηλιας pov(point of view):Σημερα απο την μια λυπαμαι γιατι ανοιξαν τα σχολεια αλλα απο την αλλην χαιρομαι γιατι θα ξαναδω καποια ατομα που μου ειχαν λειψει οπως ο Κωστας..Να πω την αληθεια νομιζω οτι δεν τον εχω ξεπερασει τελειως..
Δωρας pov: Πο σημερα ανοιγουν τα σχολεια...τι κριμα..ολο το καλοκαιρι ημουν εξω και περνουσαμε τοσο ωραια με τα κοριτσια αλλα και με τα παιδια που γνωρισαμε..Τεσπα ελπιζω και αυτην την χρονια να περασουμε καλα με τους συμμαθητες μου!Το κακο ειναι ομως οτι αυτος που ερωτευτηκα το καλοκαιρι δεν παιζει να τον ξαναδω ποτε..τι κριμα!
Δημητρας pov:Σημερα μετα απο πολυ καιρο θα ξαναδω τον Σταυρο..δεν ξερω ειμαι μπερδεμενη απο την μια μου λειψε απο την αλλη ομως αυτος ειναι πολυ χαζος και δεν προκειται να κανει ποτε κινηση να τα φτιαξουμε!αφου και περσι ολη την ωρα με κοιτουσε και ποτε δεν ηρθε ουτε καν να μου μιλησει..ομως σημερα θα ντυθω ωραια για να του αρεσω μπας και γινει τιποτα!Αλλα και εκεινο το αγορι που ειχε δει στις διακοπες ηταν πολυ ομορφος και μου αρεσε λιγο ομως αυτος πηγαινει σε αλλο σχολειο οποτε μπορει να μην τον ξαναδω ολο τον χειμωνα..φακκ!
Γεωργιας pov:Σημερα που ανοιγουν τα σχολεια να πω την αληθεια δεν εχω προβλημα αν και θα προτιμουσα να εχουμε ολο διακοπες!Αλλα ενταξει τωρα πια παμε δευτερα γυμνασιου οποτε πιστευω οτι ολα θα πανε καλυτερα σε σχεση με περσι..και περσι ομως τι ωραια χρονια που ηταν!θα ηθελα να την ξαναζησω
Σκεψεις και συναισθηματα οταν πηγαν στο σχολειο και ειδαν και τα αγορια
Ραφαηλιας pov:Αχ ο Κωστας τι ομορφος που ειναι!κουρευτηκε κιολας..πολυ του παει..φετος αραγε θα εχω καμια ελπιδα να τα ξαναφτιαξουμε?μακαρι να με θελει και αυτος αν και ακουσα οτι το καλοκαιρι γουσταρε ενα αλλο κοριτσι που φετος θα ειναι στο σχολειο μας γιατι θα ερθει στην πρωτη γυμνασιου αυτη..!!
Δωρας pov :Αχ ρε θεοφιλε..που εισαι?μακαρι να πηγαινες σχολειο σε μας..τωρα μια χρονια ολη την μερα εσενα θα σκεφτομαι..αντε τουαλαχιστον οι αλλες αυτους που γουσταραν και γουσταρουν τους εχουν εδω και θα τους βλεπουν καθε μερα ενω εγω?...πο ρε!Και σε αυτο το σχολειο ολοι χαλια ειναι τουλαχιστον για μενα
Δημητρας pov:Αχ οταν γυρισα και κοιταξα τον Σταυρο ενιωσα ξανα ερωτευμενη μαζι του ομως αυτο δεν θελω να γινει..και δεν φτανει αυτο ειχε σπασει και το χερι του ξανα..στεναχωρηθηκα για αυτον..μετα αυτος ολη την ωρα ομως με κοιτουσε
μηπως τελικα αυτην την χρονια γινει κατι μεταξυ μας??Μακαριιι!
Γεωργιας pov: Οταν ειδα τον Παναγιωτη δεν ενιωσα τιποτα οποτε τωρα ειμαι σιγουρη οτι δεν μαρεσει πια!ευτυχως θεε μου γιατι περσι ειχα φαει πολυ κολλημα μαζι του και αυτος αντι να κανει καμια κινηση πηγαινε και τα εφτιαχνε με την καθε ασχετη..εγω τωρα νομιζω οτι ειμαι ερωτευμενη με τον Ακη ενα παιδι που το γνωρισα το καλοκαιρι..
Κωστα pov:Σημερα η Ραφαηλια μπορω να πω οτι ειναι πολυ ομορφη ομως και η Χριστινα δεν παει πισω..οχ παλι μπερδεμενος ειμαι!αν και νομιζω οτι πιο πολυ μαρεσει η Χριστινα..αντε να δουμε τι θα γινει και με αυτην..
Σταυρου pov:Σημερα μετα απο κανα δυο μηνες ειδα την Δημητρα..Ηταν τοσο ομορφη που ολη την ωρα την κοιτουσα..αυτη ομως με εγραφε!μαλλον με ξεπερασε..δεν ξερω..ηλπιζα φετος να γινει τιποτα μεταξυ μας!
Παναγιωτη pov:Σημερα ολα τα κοριτσια ηταν ομορφες αλλα πιο πολυ ηταν η Γεωργια..να πω την αληθεια περσι ενω αυτη με γουσταρε εγω δεν ημουν ερωτευμενος μαζι της και ετσι δεν εγινε τιποτα μεταξυ μας..αλλα φετος μπορει..
Πως σας φανηκε αυτο το κεφαλαιο??ψηφιστε και καντε σχολιαα..πειτε μου και ποιον απο αυτους τους χαρακτηρες συμπαθειτε πιο πολυ??
YOU ARE READING
Η Καθημερινη Μου Ζωη
RomanceΚαι αυτη η ιστορια ειναι βασισμενη σε αληθινα γεγονοτα αλλα φυσικα θα γραψω και καποια πραγματα που δεν εχουν γινει..Δεν εχουν συμβει σε μενα αλλα σε μια φιλη μου.Γραφω αυτην την ιστορια γιατι πιστευω οτι ειναι ενδιαφερουσα!! Η Ραφαηλια ειναι ενα κο...