5o κεφαλαιο

349 52 10
                                    

(ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΑΡΤ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΡΑΦΑΗΛΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ)

Ραφαηλιας pov:Αχ θεε μου!στεναχωρηθηκα πολυ..γιατι ομως ο Κωστας το εσκισε?αυτο ακομη δεν το εχω καταλαβει..μαλλον δεν του αρεσω καθολου με εχει ξεπερασει!τωρα γουσταρει εκεινην την Χριστινα..αλλα δεν προκειται να τους αφησουν να τα φτιαξουν.και εγω που νομιζα οτι ειχα ελπιδα να τα ξαναβρω μαζι του..αλλα οκ θα δει αυτος..θα τον κανω να με ξαναερωτευτει..

Δημητρας pov:Τι κριμα που τελικα ο Κωστας δεν γουσταρει την Ραφαηλια..στεναχωρηθηκα πολυ.αν το ηξερα δεν θα της ελεγα ποτε να το κανει αυτο!εγω φταιω που πληγωθηκε..αλλα και αυτος ο Κωστας πολυ βλακας ..γιατι να το σκισει?εγω ειδα που κατι του ειπαν ο Βασιλης και ο Δημητρης στο αυτι και μετα το εσκισε..αλλα τι να του ειπαν αραγε?

Κωστα pov:Τωρα νιωθω λιγο μπερδεμενος απο την μια η ραφαηλια μου αρεσει λιγο αλλα απο την αλλη ομως το χαρτι επρεπε να το σκισω..ξερω τωρα οτι στεναχωρηθηκε και πληγωθηκε αλλα δεν πειραζει θα βρει καποιον καλυτερο..ετσι και αλλιως περσι τα ειχαμε και ειδαμε πως ηταν..φετος ομως εγω θελω πιο πολυ την Χριστινα..αλλα μπορουμε  να γινουμε φιλοι με την Ραφαηλια αν θελει και αυτη..που δεν νομιζω αλλα τεσπα..

Ειναι μικρο κεφαλαιο.Το ξερω απλα θελω να σας κρατησω λιγο σε αγωνια..ακομη δεν σας αποκαλυψα γιατι ο Κωστας το εσκισε..αν σας αρεσε ψηφιστε και καντε σχολια..και πλιζ οσοι/ες διαβαζουν την ιστορια μου προωθηστε την και σε αλλουςς♥♥(οποιος βρει τον λογο που εσκισε ο κωστας το χαρτι θα του το αφιερωσω)

Η Καθημερινη Μου ΖωηWhere stories live. Discover now