22ο κεφαλαιο

132 17 2
                                    

Μετα απο πεντε μερες η Ραφαηλια τα εφτιαξε τελικα με τον Χαρη..

Δημητρα:Καλα ρε ποτε τα φτιαξατε?εγω παλι τιποτα δεν ξερω?

Ραφαηλια:Πριν 5 μερες..ρε νομιζα οτι στα ειπε η Ευα

Δημητρα:Σιγουρα σαρεσει ο Χαρης?

Ραφαηλια:Δεν ξερω..νομιζω ναι..!

Δημητρα:Οκ..εμ εσυ Ευα πως παει με τον  Θαναση?

Ευα:Χαλια..ρε κατι εχει παθει και ολη την μερα με βριζει..δεν ξερω ομως τι..και τον ρωταω αν εχει κανενα προβλημα μαζι μου και δεν μου λεει..πφφ!!

Γεωργια:Ε μπορει να εχει αλλα προβληματα και απλα να ξεσπαει σ εσενα..

Την ιδιο βραδυ η Ευα  μιλουσε με την Δημητρα στο βαιμπερ..

Ε:Ρε ο Θανασης με παιρνει τηλεφωνο και με βριζει..

Δ:Γιατι?μηπως ρε συ δεν ειναι ο θανασης?

Ε:Αυτος ειναι..αφου εχω τον αριθμο του..

Δ:Και τι σου λεει?

Ε:Οτι κακο μπορεις να φανταστεις..ρε τι τον επιασε?

Δ:Δεν ξερω..ρωτα τον

Ε:Α τωρα μου στειλε μηνυμα ο Νικος(αυτον που γουσταρε η Αννα)στο φβ και μου ειπε οτι να μην τολμησω και του ξαναμιλησω και δεν θελει να με δει μπροστα του γιατι θα γινει χαμος και κατι τετοια...

Δ:Ρε αυτοι κατι εχουν παθει ομαδικως..χαχα!εμ μηπως ειπαν τιποτα και για εμας?

Ε:Ναι ο νικος..και για σας τα λεει αυτα

Δ:Γιατι?τι του καναμε?ρωτα τον..

Ε:Γιατι λεει οτι εμεις λεμε βλακειες για την Αναστασια(αυτην που τα εχει)και να σταματησουμε να τους σχολιαζουμε και κατι τετοιαα..

Δ:Παει καλα?αφου εμεις τιποτα δεν ειπαμε για την Αναστασια και αυτον..και εξαλλου εγω προχθες το εμαθα οτι τα εφτιαξαν..πο οτι να ναι τα παιδια

Ε:Ρε δεν ειμαι καλαα!!μου ρχεται να κλαψω..αντε εγω τιποτα δεν τους εκανα και με βριζουν

Δ:Γραψτους ρε..μην τους απαντας και γενικα μην τους ξαναμιλησεις και μην τους δωσεις σημασια..παντως νταξει και μενα με πειραξε γιατι εμεις δεν ειπαμε τιποτα για τν αναστασια..

Ολο το βραδυ η Δημητρα σκεφτοταν αυτα που ειχαν γινει..Και ειχε στεναχωρηθει γιατι ολη η παρεα κοντευε να διαλυθει..

Το επομενο απογευμα τα κοριτσια βγηκαν βολτα.

Δ:Ραφαηλια σημερα θα ερθει ο Χαρης?

Η Καθημερινη Μου ΖωηWhere stories live. Discover now