Την επομενη εβδομαδα η Ραφαηλια πρσπαθουσε να κερδισει ξανα τον Κωστα ομως αυτος δεν εδειχνε να ενδιαφερεται..Μια μερα δεν εκαναν μαθημα επειδη ειχαν κατι σαν εκδρομη αλλα μεσα στο σχολειο τους..Ετσι τα κοριτσια αρχισαν να παιζουν βολει και τα αγορια ποδοσφαιρο..Οταν κουραστηκαν η Ραφαηλια και οι υπολοιπες πηγαν εκει που επαιζαν τα αγορια μπαλα..
Ραφαηλια:Ο Κωστας με τα ποδοσφαιρικα του ειναι πολυ κουκλι
Δημητρα:Καλα αυτον δεν θα τον ξεπερασεις ποτε?
Ραφαηλια:Ρε δεν ειναι καθολου ευκολο..
Στην ομαδα του Κωστα ηταν ολη η ταξη του και επαιζαν αντιπαλοι με την αλλη ταξη της τριτης..
Δημητρα:Ρε παιδια εμενα γιατι με κοιταει ο Χρηστος?
Γεωργια:Ναι και εγω το παρατηρησα..
Ραφαηλια:Μπορει να σε γουσταρει..
Δωρα:Ναι ρε..
Δημητρα:Δεν ξερω..
Μετα ο Χρηστος καρφωνοταν ολη την ωρα στην Δημητρα και εκανε ολο επιδειξη..Οταν τελειωσε ο αγωνας ολα τα αγορια πηγαν να αλλαξουν..Μετα επειδη βαριοντουσαν να κανουν αυριο μαθημα αρχισαν να σχεδιαζουν να κανουν καταληψη..
Δωρα:Ε εσεις θα μπειτε στην καταληψη?
Δημητρα:Δεν ξερω..μαλλον οχι..
Γεωργια:Ρε σεις βλακειες δεν υπαρχει και σοβαρος λογος για να κανουν καταληψη..κατι βλακειες εγραψαν σαν αιτηματα.
Ραφαηλια:Τεσπα παμε να καθισουμε πισω απο το σχολειο?
Δωρα:Ναι παμε..
Απο πισω απο το σχολειο τελικα ηταν μαζεμενα αρκετα παιδια..Και ηταν και ο Κωστας με την παρεα του αλλα και ο χρηστος..
Δωρα:Ε Δημητρα σου φεξε παλι..κατακτησεις χαχα
Δημητρα:Γιατι το λες αυτο?τι εγινε παλι?
Δωρα:Ο Χρηστος καρφωνεται..ρε ωραιος ειναι
Δημητρα:Ναι σιγα μην κανω τιποτα μαζι του..ορεξη τον ειχα..
Ραφαηλια:Εε Δημητρα σε ποσες εβδομαδες εχεις γενεθλια?
Δημητρα:Εμ σχεδον σε μια..γιατι ρωτας??
Ραφαηλια:Εμ τιποτα...αστοο!
Μετα ο Κωστας και οι υπολοιποι πηγαν στα κοριτσια για να τις πεισουν να υπογραψουν και αυτες..ομως εκεινες τελικα δεν δεχτηκαν
YOU ARE READING
Η Καθημερινη Μου Ζωη
RomanceΚαι αυτη η ιστορια ειναι βασισμενη σε αληθινα γεγονοτα αλλα φυσικα θα γραψω και καποια πραγματα που δεν εχουν γινει..Δεν εχουν συμβει σε μενα αλλα σε μια φιλη μου.Γραφω αυτην την ιστορια γιατι πιστευω οτι ειναι ενδιαφερουσα!! Η Ραφαηλια ειναι ενα κο...