Μετα ολο το απογευμα σκεφτοντουσαν τι θα εκαναν..Στο τελος αποφασισαν..Ετσι οταν ηρθε το επομενο πρωι και πηγαν στο σχολειο η Δημητρα πηγε να μιλησει με τον Στρατο και η Ραφαηλια με τον Γιαννη..
Συζητηση Ραφαηλιας και Γιαννη
Ραφαηλια:Γεια σου Γιαννη
Γιαννης:Γειαα.τι κανεις?
Ραφαηλια:Μια χαρα..ηρθα για να συζητησουμε κατι
Γιαννης:Κοιτα εμενα μου αρεσεις πολυ και θελω να τα φτιαξουμε.το θεμα ειναι εσυ πως νιωθεις?νιωθεις τιποτα για μενα?
Ραφαηλια:Νομιζω πως ναι..προχθες στον χορο περασαμε τελεια μαζι!
Γιαννης:Δηλαδη θα γινεις το κοριτσι μου?
Ραφαηλια:Εμ ναι!
Γιαννης:Ωραιαα..με εκανες πολυ χαρουμενο(ειπε και την αγκαλιασε)
Μετα ηταν ολο μαζι αγκαλια και γνωριστηκαν καλυτερα και ηταν και οι δυο πολυ ευτυχισμενοι
Συζητηση Δημητρας και Στρατου
Στρατος:Γεια σου..
Δημητρα:Γεια..ηρθα για να μιλησουμε
Στρατος:Αα οκ..
Δημητρα:Κοιτα εγω δεν εχω προβλημα να τα φτιαξω μαζι σου γιατι ετσι και αλλιως δεν γουσταρω κανεναν ομως το θεμα ειναι οτι δεν θελω να με πιεζεις σε καποια θεματα και θελω να περναμε καλα μαζι..
Στρατος:Ναι αυτο εννοειται..ωραια τοτε θα ειμαστε μαζι..
Μετα ο Στρατος την αγκαλιασε.
Δημητρα:Χαρηκες δηλαδη που τα φτιαξαμε?
Στρατος:Ναι πολυ!
Μετα πηγαν στις παρεες τους ο καθενας και μιλουσαν
Γεωργια:Αντε πειτε τι εγινε
Δημητρα:Τελικα τα εφτιαξα με τον Στρατο
Ραφαηλια:Και εγω με τον Γιαννη.
Γεωργια:Ωραιαα..ρε πολυ χαιρομαι για σας..ομως μονο εγω δεν εχω κανεναν..
Δημητρα:Ελα ρε μην στεναχωριεσαι.μπορει να γινει κατι με τον Ακη
Γεωργια:Ναι καλα..αυτος εχει κοριτσι..σιγα μην με θελει
Ραφαηλια:Λοιπον ακου τι θα κανουμε.αφου ακομη εχει καλο καιρο και ετσι και αλλιως ο Ακης ερχεται εδω για βολτα μπορουμε να βγουκε και εμεις και να παμε εκει που ειναι να μιλησετε
Δημητρα:Η θα του μιλησουμε εμεις
Γεωργια:Οχι ρε..με την καμια.ρεζιλι θα γινω.
Ραφαηλια:Σιγα ρε..
Μετα οταν τελειωσε το σχολειο τα αγορια γυρισαν τα κοριτσια σπιτια τους και τις αποχαιρετησαν με ενα φιλι.Επειτα το απογευμα κανονισαν να βγουνε τα κοριτσια για να πανε να μιλησουν με τον Ακη.
Οταν ηρθε το απογευμα ολες ετοιμαστηκαν και συναντηθηκαν στην πλατεια γιατι εκει συνηθως πηγαινε ο Ακης..Σε μια στιγμη εκει που μιλουσαν ειδαν να ερχεται ο Ακης μαζι με κατι φιλους του που δεν τους ειχαν ξαναδει τα κοριτσια.Ο ενας ηταν μελαχρινος με φτιαγμενο το μαλλι και αρκετα ομορφος!Ο αλλος ηταν καστανοξανθος ,με ωραια γαλαζοπρασινα ματια και πολυ γυμνασμενος..Ολοι τους ηταν πολυ ωραιοι!Επειτα ο Ακης οταν τις ειδε πηγε προς το μερος που καθοντουσαν.
Τι πιστευετε οτι θα γινει μετα?θα τα φτιαξει η Γεωργια με τον Ακη?μηπως οι φιλοι του Ακη θα κανουν εντυπωση στα κοριτσια?πως θα παει η σχεση των κοριτσιων με τον Στρατο και τον Γιαννη?
KAMU SEDANG MEMBACA
Η Καθημερινη Μου Ζωη
RomansaΚαι αυτη η ιστορια ειναι βασισμενη σε αληθινα γεγονοτα αλλα φυσικα θα γραψω και καποια πραγματα που δεν εχουν γινει..Δεν εχουν συμβει σε μενα αλλα σε μια φιλη μου.Γραφω αυτην την ιστορια γιατι πιστευω οτι ειναι ενδιαφερουσα!! Η Ραφαηλια ειναι ενα κο...