21ο κεφαλαιο

140 18 1
                                    

Τις επομενες μερες ο Ηλιας εβγαινε βολτες με την Ραφαηλια και γνωριστηκαν καλυτερα.Μια μερα οταν βγηκαν ηταν μαζι και η Γεωργια και η Ευα αλλα η Δημητρα δεν ηταν..Μετα ο Ηλιας πηγε βολτα με την Ραφαηλια,και εμεινε ο Θανασης με την Ευα και η Γεωργια με τον Παυλο..Υστερα απο λιγο ο Παυλος τα ζητησε απο την Γεωργια αλλα εκεινη δεν δεχτηκε να γινει το κοριτσι του..Παραλληλα η Ευα μιλουσε με τον Θαναση πιο κει και ο Θανασης της ελεγε ολο αστεια και την εκανε να γελαει..Μετα σε μια φαση η Ευα πηγε να κλαψει και ο Θανασης την αγκαλιασε..

Την επομενη μερα τα κοριτσια ελεγαν στην Δημητρα τι ειχε συμβει..

Δημητρα:Αληθεια?πο επρεπε να ημουν και εγω εκει..

Ευα:Αχ οταν με αγκαλιασε ο Θανασης ειχα παθει σοκ!!ηταν τοσο ωραια μεσα στην αγκαλια του..!!!

Δημητρα:Α καταλαβαα τωρα τον ερωτευτηκες ακομη πιο πολυ ε??

Ευα:Ναιι!!ασχετο αλλα εσυ ρε γιατι δεν τα φτιαξες με τον Παυλο?

Γεωργια:Χαζεψες?σιγα μην τα εφτιαχνα μαζι του...δεν μαρεσει καθολου

Ευα:Οκ οτι πεις..αχ μακαρι να μου τα ζητησει ο Θανασης

Ραφαηλια:Και εγω χθες με τον Ηλια περασαμε πολυ ωραιαα!!Και σημερα θα ξαναερθει..

Το απογευμα ο Ηλιας οταν ηρθε η Γεωργια,η Ραφαηλια και η Δημητρα ειχαν αγγλικα αλλα ειχαν βγει πιο νωρις για να συναντηθουν με τα παιδια..Οταν πηγε η Δημητρα εκει που ηταν μαζεμενοι ειδε την Ραφαηλια να κλαιει..Τοτε  πηγε να ρωτησει την Ευα τι εγινε...

Δημητρα:Γιατι κλαιει η Ραφαηλια??τι εγινε?

Ευα:Εμ νομιζω χωρισανε με τον Ηλια

Δημητρα:Γιατι??

Ευα:Δεν ξερω..

Μετα πηραν την Ραφαηλια η Δημητρα και η Ευα και πηγαν μια βολτα ενω η Γεωργια καθοταν και μιλουσε με τον Ηλια...

Δημητρα:Μην στεναχωριεσαι ρεε...

Ευα:Βλακας ηταν..βασικα τι ακριβως εγινε?

Ραφαηλια:Μου ειπε..οτι θελει να χωρισουμε.. γιατι εγινε κατι και δεν ξερει αν ειναι ερωτευμενος μαζι μου..εμ κατι τετοιο..

Δημητρα:Τι ηταν αυτο παλι?αφου ολο οποτε σε βλεπει φαινεται οτι ειναι ερωτευμενος μαζι σου..

Ραφαηλια:Δεν ξερω..μαλλον αλλη φταιει για αυτο!

Ευα:Ποιαν εννοεις?

Η Καθημερινη Μου ΖωηWhere stories live. Discover now