18ο κεφαλαιο

219 31 0
                                    

Τους υπολοιπους 3 μηνες δεν εγινε τιποτα το σημαντικο..Η Γεωργια συνεχιζε να τα εχει με τον Ακη,ο Στρατος ολη την ωρα κοιτουσε την Δημητρα ομως εκεινη δεν του εδινε πολυ σημασια γιατι της ειχε αρεσει λιγο ο Αλεξης,η Δημητρα μαλιστα ειχε αρχισε να κανει παρεα με τον Γιαννη(τον πρωην της Ραφαηλιας),η Ραφαηλια δεν ενδιαφεροταν για κανενα αγορι ωσπου μια μερα εγινε μια μοιραια γνωριμια.

Παρασκευη 1η Μαιου:

Εκεινη την μερα  στο μερος οπου εμεναν τα κοριτσια ειχε κατι εκδηλωσεις για 3 μερες και θα εβγαιναν...

Πρωι:

Δημητρα:Λοιπον σημερα  τι ωρα θα βγουμε?

Γεωργια:Ε κατα τις εξι ας βγουμε..θα πω και τον Ακη να ερθει μαζι με τους αλλους..

Ραφαηλια:Ε αν ειναι ελατε απο το σπιτι μου και μετα παμε μαζι

Δ+Γ:Οκ!

Καθως περνουσαν οι ωρες στο σχολειο τα κοριτσια ανυπομονουσαν για το βραδυ..αλλα οχι μονο αυτες αλλα και ολα τα παιδια..

Γιαννης:Δημητρα σημερα τι ωρα θα βγειτε εσεις?

Δημητρα:Ε μαλλον κατα τις εξι..εσεις τι ωρα?

Γιαννης:Βασικα δεν ξερω αν θα ερθουμε

Γεωργια:Γιατι βρε?ελατε..ωραια θα ειναι!

Γιαννης:Οκ αλλα το θεμα ειναι οτι πρεπει να πεισω και τους αλλους να ερθουν..σιγα μην βγω μονος μου θα βαρεθω..

Επειτα οταν ηρθε το απογευμα τα κοριτσια πηγαν στο σπιτι της Ραφαηλιας..

Ραφαηλια:Σημερα πολυ τελεια θα περασουμε..ειμαι σιγουρη!

Γεωργια:Ναι ρε..εμ ο Ακης μαλλον δεν θα ερθουν γιατι κατι τους προεκυψε..βασικα με ειπε οτι κατι επαθε ο Κωνσταντινος και ειναι στο νοσοκομειο..κατι τετοιο.δεν μου πολυεξηγησε

Δημητρα:Αχ!τι επαθε αραγε?τωρα στεναχωρηθηκα..

Γεωργια:Δεν ξερω..ο Ακης με ειπε οτι δεν ειναι κατι σημαντικο και οτι θα μου πει τι εγινε αυριο..

Ραφαηλια:Μακαρι να γινει καλα!λοιπον δεν παμε?αντε γιατι βαρεθηκα να καθομαι σπιτι..

Δημητρα:Ναι παμε..

Επειτα οταν πηγαν εκει οπου θα γινοταν οι εκδηλωσεις δεν ειχε πολυ κοσμο αλλα ειχε κατι συμμαθητες τους..Μετα πηγαν και καθισαν σε ενα παγκακι και μιλουσαν.

Ραφαηλια:Τελικα σημερα θα βγουν ο Γιαννης και οι υπολοιποι?

Δημητρα:Ναι σιγουρα θα ερθουν γιατι μιλησαμε με τον Γιαννη στο βαιμπερ και με ειπε οτι θα ερθουν..αλλα μετα τις οχτω

Η Καθημερινη Μου ΖωηWhere stories live. Discover now