"Herkesi dinlerim ama kendi bildiğimi yaparım."
"İhtilallerde iki çeşit insan vardır: İhtilali yapanlar ve ihtilalden çıkar sağlayanlar."
"İnsanı yaralayan tek şey gerçektir."
"Dünya çok acı çekiyor: Kötü insanların şiddetinden değil, iyi insanların sessizliğinden."
"Kimin neye gereksinimi varsa onun için savaşır."
"Zafer, en çok azmedene aittir."
"Akıl, kavradığı ve inandığı her şeyi başarabilir."
"Süngü ile tüm savaşları kazanabilirsiniz, insanları ve ülkeleri esir alabilirsiniz. Ama üzerinde fazla oturamazsınız."
"Bir toplumun gelişmesini görmek için, önce o toplumdaki kadınlara bakınız."
"Bana iyi anneler veriniz, size iyi vatandaşlar vereyim."
"İnsanı yükselten iki şey vardır: Korku ve merak."
"İnsanlar hayalleriyle yönlendirilirler."
"Dünya tek bir devlet olsa, başkenti İstanbul olurdu."
"İnsan, sabır ve dayanıklılığı ile her zorluğun üstesinden gelebilir, hatta vebayı bile yenebilir."
"Hayat boyunca başarının sırrı, para, para, para, para değil."
"Çekingen, korkak ve ürkekler için her şey imkansızdır, çünkü her şeyi imkansız zannederler."
"En güzel savaş, insanın kendi öz varlığı ve tutkularına karşı verdiği mücadeledir."
"Asla vicdanınızın sesini kendinizden uzak tutmayın."
"Anneler bir elleriyle çocuklarını, diğer elleriyle dünyayı sallıyorlar."
"Savaşarak ölmek kahramanların, intihar etmek ise korkakların imtiyazıdır."
"Yükselmekle gülünç düşmek arasında ancak tek bir adım vardır."
"Az bilgisi olup çok konuşan, parası olmayıp çok harcayan kişiye benzer."
"Taht nedir? Altınla süslenmiş, üstüne kadife örtülmüş bir tahta parçası. Devlet bendedir."
"Emir vermek kadar kolay bir şey yoktur. Önemli olan, verilen emrin yerine getirilmesini sağlayabilmektir."
"İnsanın evi, gönlünün bağlı olduğu yerdir."
"Doğada taklit edilemeyen tek şey cesarettir."
"Güç ortaya çıktığında kanunlar zayıflar."
"Ahlakın olmadığı yerde kanun bir işe yaramaz."
"Ölümü düşündüğünüzde, çaresiziz
demektir.""Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister."
"Gücü seviyorum! Ama gücü bir sanatçı olarak seviyorum: Bir müzisyenin kemanını onun tonlarını, akordunu, harmonisini ortaya çıkarmak için sevdiği gibi"
"Askerlerim çocuklarımdır"
"Askerliğin ilk sıfatı yorgunluğa tahammüldeki sebattır; cesaret ancak ikinci sıfatıdır."
"Ben Napoléon Bonaparte. Ve asalet benim adımla başlar."
"Bir devletin politikası, coğrafyasında saklıdır."
"Bir kral felaketin altında inlememelidir"
"Bir komutan ne galiplere ne de mağluplara dinlenecek kadar vakit bırakmalıdır"
"Bir tek düşmanla sık sık dövüşmemelisin, yoksa ona bütün savaş sanatını öğretirsin..."
"Ben savaş çıktığında ata binmeyeceğim. Ben ata bindiğimde savaş çıkacak"
"Bir insan hakları için değil, çıkarları için daha büyük bir savaş verir."
"Düşmanın hata yaparken onu rahatsız etme."
" Başarılarım gençliğimdeki hayallerimin ürünüdür."
"Din sıradan insanları sessiz tutmak için mükemmel bir şeydir.
Diplomat iyi giyinmiş bir polis kuvvetidir""En iyi lider, en iyi umut taciridir"
"En kısa yol bilinen yoldur."
"Üç gazete, beni yüz sancaktan daha çok korkutur."
"Ölüm hiçbir şeydir. Ancak mağlup ve şerefsiz yaşamak, her gün ölmek demektir."
Napoleon Bonaparte 🌿
"Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız?
Yeni bölümle karşınızdayım. Napolyonun sözleri çooooook ama çok güzel. Umarım beğenirsiniz. Yorum yapmayı unutmayın. İyi günleerrr🙃💫👋🏻"