-Szóval- csapta össze a kezét Niki, mire kicsit megrezzentem, de igyekeztem higgadt maradni, és nem csak azért, mert biztos olyan dolgokat fog közölni, amibe ezer százalék, hogy nem megyek bele, a másik pedig az, hogy elbizonytalanodtam, hogy Niki normális-e, vagy nem. Szerintem az utóbbi. - Térjünk rá a fontos dolgokra.
-Térjünk- jegyeztem meg cinikusan, mire kaptam egy amondó pillantást, de nem nagyon érdekelt.
-Több megértést, köszipuszi. Na lássuk. Mint említettem, kell valamit ügyködni rajtad. Ragaszkodsz a barna hajadhoz? - nézett rám kérdőn amolyan " gyerünk már" tekintettel.
-Mit akarsz vele? Amúgy meg igen- feleltem.
-Csak kicsit kimelíreztetni. Abba nem fogsz belehalni- közölte szárazon, mire gúnyosan elmosolyodtam.
-Hogyne. Következő?
-A ruhatáradat is fel kéne frissíteni, mert amiket hordsz...- húzta el a száját kínosan, mire végig mértem magamat. Vans cipő, oversize, fekete póló, és sötétkék cicagatya. Ebbe mi a rossz?
-Khm...- köhintett mellettem Manu, mire mind a ketten odakaptuk a fejünket.
-Igen? - vonta fel a szemöldökét Niki érdeklődve. Persze, nála előveszi a kedves énjét.........
-Nekem tetszik így. Legalább nem az a szomszéd csaj látszatot kelti- bökte ki Manu, amire felvontam én is a szemöldökömet. Ez vagy sértés, vagy bók. Esetleg burkoltan egy bók. Nem tudom. A fiúkon olyan nagyon nehéz kiigazodni....
-Jó, akkor hagyjuk meg! De hetente el kell velem jönnöd vásárolni- szögezte le Niki. Hm..ez nem is hangzik olyan rosszul.
-És mégis miből? - csúszott ki a számon. Niki elnevette(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) magát.
-Hol voltál az elmúlt percekben? Havonta kapsz a kamukapcsolatért egy összeget, majd abból.
-Jó, de...- itt nem tudtam mit mondani. Mégis kimondana nemet arra, hogy pénzt kap?
-Szerintem ezt megbeszéltük - mondta Niki terelve a témát. - A csók.
-Mi van??????Azt is kell?????????????????????????- kiáltottam fel hisztérikusan.
-Persze, te buta! Anélkül nem lenne az egész hiteles! - mosolygott Niki. Szerintem már élvezi az egészet. - Ha kell, le is feküdhettek.
-Hallod, már a smárba is alig akarok belemenni- dünnyögtem az orrom alatt, és igyekeztem beletörődni a dologba.
-Szerinted én élvezném? - nézett rám Manu.
-Hogyne. Nőcsábász- az utolsót már nem mondtam ki, de az nem lényeg.
-Ne is gondolj bele- sóhajtotta.
-Rakj ki majd egy sztorit, hogy elmentél Manuel egyik koncertjére- javasolta Niki. Vagyis nem. Utasította. Ez a jó szó ide.
-Nem is ismerem a zenéit. - értetlenkedtem.
-Akkor ez most megfog változni- mosolygott Manu, majd odament az interaktív táblához, és elkezdett rajta valamit ügyködni.Aztán elindult az egyik dala.
Otthon aztán értetlenül meredtem az utolsó két üzenetemre.
Gödöllei Manuel elkezdett követni Facebookon.
manuelsingx követni kezdett Instagrammon.
Azonnal ráírtam.
lucavarga: Nem kellene bekövetned....
manuelsingx: Most már az is baj?
lucavarga: Nem, de....
manuelsingx: de?😏😏😏😏😏😏😏😏😏
lucavarga: NE KÜLDJ PERVERZ EMOJIKAT!!!!!!!!!!!!
manuelsingx: Mi bajod van, de most komolyan.
lucavarga: Az, hogy nem értem, miért engem kellett választanod.
manuelsingx: Te voltál a szimpi.
lucavarga: Ez igazából nem válasz. Azért mert Emmával barátkozok?
manuelsingx: Nem talált
lucavarga: Ne legyél ennyire gyerekes....
manuelsingx: te meg ne sértődjél meg mindenen, babe 💘💘💓💞
lucavarga: Ne hívj így!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
manuelsingx: Miért is? Tudtommal a barátnőm vagy.
lucavarga: Csak mert. Nem akarom.
manuelsingx: Akkor Hercegnőm❣❣💕
lucavarga: ez bénább🙄🙄🙄
manuelsingx: Én legalább kreatív vagyok, és adok a csajomnak becenevet.....
lucavarga: 1. Csak kamu barátnő vagyok. 2. Most komolyan azt várod, hogy én is adjak??????
manuelsingx: Aha.
lucavarga: Azt várhatod...
VOUS LISEZ
Szabotázs/ Manuel ff/ BEFEJEZETT✅️
Roman d'amour"-Miért kell mindent elcseszned? - mondtam könnyezve, és aprót löktem a mellkasán, amitől megtántorodott, de a sarkán maradt. -Nem csesztem el semmit. Nem mindig én vagyok a hibás- nézett mélyen a szemembe. -Persze fogd rám. Érdekes, Lillának nem m...