30.

167 7 9
                                    

-Kiherélhetem?- érdeklődött egy zsepit tartva Emma, amit mosolyogva elfogadtam, majd belefújtam  az orromat. 

-Nem kell. Annyira paraszt lett- sóhajtottam, és ismét bekönnyeztem. Baromira. Pedig, amikor megismertem, annyira még nem volt, csak amikor rossz napja volt. De most már tényleg...

-Akarsz valami csajosat csinálni? Buli kizárva. Csinálunk popcorn-t, aztán bekuckózunk, és nyálas, szerelmes filmeket nézünk- adta be az ötleteket Lilla, mire bólintottam. Igazából ahhoz se volt kedvem,de nem akartam megbántani őket. Csak vigasztalni próbálnak, amiért amúgy őrülten hálás vagyok, de lehet, hogy a sebet, amit as szívemben okozott, már nem lehet helyre hozni. És tényleg nem. Elegem van.

-Csinálok popit- álltam fel, majd lementem a konyhába, és az egyik szekrényhez léptem. Miközben beraktam a mikróba a kaját, megnéztem a konyhapulton felejtett telefonomat. 3 nem fogadott hívás Manueltől. És vagy tíz olvasatlan üzenet tőle. Nem voltam kíváncsi rá, egyszerűen csak kikapcsoltam a telefonomat, és felvittem a kész popit. A lányok már berendezték a szobát, majd megvárva engem neki láttunk a filmezésnek. Nem akartam túl nyálasat nézni, de végül is a lányok kiharcolták a Csókfülkét, szóval azt néztünk. Mind a három részét. Eskü, aharmadik végére már sírtam. Noah és Ell szakítottak!!!!




Másnap aztán elborzadtam a tükörképem látványától. A szemeim konkrétan sírtak az elfolyt szemfesték miatt, a hajam úgy nézett ki, mintha egy éve nem látott volna fésűt, és az arcom hulla fehér volt. Borzasztóan éreztem magamat, és ameddig Emmáék nem keltek fel( mivel itt aludtak) addig én neki álltam hajat mosni,mert ez így nagyon rossz volt. Nagyon felüdülő érzés volt végig futni a hajszálaimon, és gondosan ápolni őket.  Egy törölközőbe felcsavartam a hajamat, majd neki álltam a bőrápolásnak, mert az utóbbi időben eléggé elhanyagoltam , és az arcomon is kijöttek az ellenségeim, a patik. Nem is értem. tizennyolc évesen még mit pubertálok?

   Végül Emma és Lilla fél tízkor léptek le, én pedig gondosan megcsinálva a hajamat, leültem a gépem elé, és neki álltam Pinterest-en képeket nézegetni, ugyanis nem sokára itt a kari és hát eléggé csúszásban vagyok az ajándékokkal és a szobám kidekorálásával is. Most van negyedike, ami azt jelenti, hogy nem sokára jön a Mikulás. Szóval Kinga elemében lesz. Edéd közben meg is beszéltem Katával, hogy majd este felé kidíszítjük  a szobámat , mert amúgy már novemberben kész szokott lenni, de most valahogy nem hangolódtam rá. De valahogy így, hogy most tök jó cuccokat találtam Pin-en....

  -Kezdhetjük? - lépett be hat körül a szobámba Kata egy nagy karton dobozzal a kezében. 

-Naná- vigyorodtam el, majd a szomorú, depis zenék helyett beraktam egy karácsonyi mixet, és azt hallgattuk. Lecseréltük a függönyömet piros hóemberesre, az ágyneműmet pedig Mikulásosra. Az ágyamba raktam kettő dísz párnát, majd áttértem az asztalomra. Első sorban ott már alapból rendet kellett rakni, mert olyan kupis volt, mintha kitört volna a harmadik világháború, szóval letöröltem az asztalomat, és kiraktam a díszeket. Gyertyák, fényfűzér. Meg ilyenek. Pinterestről rengeteg nagyon jó karis képet nyomtattam, szóval kiraktam a falamra azokat is. Az ablak matrica semelyik évben sem maradhat el nálam, most mézeskalácsos van, szóval felragasztottam az ablakomra. Valahonnan előhalásztam a pizsamámat és rénszarvasos mamuszomat is. 

   Összességében remekül nézett ki a szobám, nyolcra végeztünk vele. Relaxálásként pedig megnéztük a Mi a manó? -t.


Na hali! Itt az újabb rész, amit már nagyon vártatok! Tízes skálán mennyire vagyok hülye, hogy már majdnem júniusban karácsonyi részt hozok?? Pussz😍😘💗💗


Szabotázs/ Manuel ff/ BEFEJEZETT✅️Onde histórias criam vida. Descubra agora