-Fiúk, fejezzétek be! - szólta, rájuk erélyesen, mire a magasabbik leporolta magáról Manuel kezét, és szúrósan nézett rá.
-Na látod, a csajod is engem véd- vigyorgott elszántan a fiú, a haverja rántott rajta egyet, hogy fejezze be, de nem vette az adást, csak tovább cukkolta a kamupasim.
-Ugyan már. Ne hidd azt, hogy rád nézek, és már is szimpatikus vagy. El vagy tájolódva a világgal. Csak azért mondom, mert nem akarom, hogy itt helyben kibasszanak minket. Amúgy meg nem védelek- forgattam meg a szememet unottan, és lesajnálóan néztem a csávókára. Hát, ez biztos, hogy kettyós.
-Jaj, hú de félek! - vékonyította el ismét a hangját.
-Fogd már be, vagy akkora tököst adok, hogy karácsonyig azt fogod fájlalni- mondtam.
-Csak a szád nagy- vigyorgott.
-Ó, igen? - mosolyodtam el, majd lendítettem a lábamat, és belerúgtam a férfiasságába. Felnyüszített( istenem, mint a kutyák...), majd térdre rogyott. Ennél még a "kegyelmezz meg nekem" is gázabb......
-Faszomat!
-Na azaz- kacsintott Manuel, majd elhúzott a szórakozóhely másik végébe. -Jól vagy? - mért végig.
-Aha, persze.
-Ügyes voltál- mosolygott boldogan. - Van fent egy szoba....
-Baszki, ne mindenki előtt! -sikítottam fel. - Soha a büdös életben nem fekszem le veled!!!
-Ezt jegyezd meg magadnak! - nevetett. - Egyszer úgyis sikerülni fog
-Ne álmodozz róla- motyogtam unottan. -Nem mellesleg honnan tudod?
-Mit?
-Hogy van fent egy szoba- biccentettem, majd félre léptem, mert egy részeg pasas nekem jött, és igyekeztem el menni előle, nehogy rám öntse a piáját. -Tapasztalat?
-Azért én se mondok el mindent- felelte szűkszavúan vigyorogva.
-De perverz vagy! - csaptam a kezére.
-Dehogy vagyok! Még nem is ittam! - röhögött.
.................
Aha, persze, nem iszik. Már három és fél órája itt vagyunk, és rajtam kívül mindenki már be van rúgva. Megmondom az őszintét, tökre unom magamat, senkivel sem lehet értelmesen beszélgetni, mert mindenki beszélget valakivel, aki nem én vagyok. Lassan le kéne lépnem. Álmos is vagyok, a hajamat is leöntötték sörrel. Tiszta alkohol szagú. Pfúj...
Szóltam Manunak, hogy hazabuszozok,amire csak legyintett, majd felfogta, amit mondtam neki.
-Hova mész?
-Haza- felelte.
-De miért?
-Mert- válaszoltam. -Nem élvezem a partit.
-Én igen, szóval maradsz- döntötte el, mire elkerekedett a szemem, és kérdőn meredtem rá.
-Azt majd én eldöntöm, jó?
-Nem- rázta meg a fejét. - Tudod... a mai terveim között volt az, hogy lefektetlek.
-MI VAN???????????????????? - kiáltottam fel. -Te beteg vagy!! Nem!!!!!!!!!!!!- azzal elrohantam.
Hali. Kicsit rövidebb rész lett, de remélem nem bánjátok.🤗🤗 Csütörtöktől-vasárnapig nem lesznek részek, lehet hétfőn se, mert nem leszek Magyarországon, és nem lesz rá időm.😥😮 Szerintetek hogy alakul Manuel és Luca sorsa?😜😜😝😛🙃 Izgi lett valamennyire ez a rész?
Köszönöm szépen a nézőket és a vote-okat!!!!!!!!!!!! Ja, és a követőket!!! Szép napot/estét!! Pinterest: 🧸 Helga 🧸 Ha van kedvetek kövessetek beeeee! Puszi: Helga
2024. május 8.
ESTÁS LEYENDO
Szabotázs/ Manuel ff/ BEFEJEZETT✅️
Romance"-Miért kell mindent elcseszned? - mondtam könnyezve, és aprót löktem a mellkasán, amitől megtántorodott, de a sarkán maradt. -Nem csesztem el semmit. Nem mindig én vagyok a hibás- nézett mélyen a szemembe. -Persze fogd rám. Érdekes, Lillának nem m...