34.

158 9 4
                                    

Szilveszter van. 

  De mindent sorjában, ugyanis a napok annyira fellendültek, hogy egyáltalán időm se volt leülni, és írni a naplókámba. Szóval. A szenttestét teljesen Katáékkal ünnepeltem, mert hát igazából ők a családom, ezért megakartam adni nekik a minimum tiszteletet, hogy velük töltöm. Remek volt az egész nap, hisz Kata, Kinga és én az egész délelőtt sütik, és a menük sütögetésével/ főzésével töltöttük el, amit nagyon élveztem, mert Kingával egymást túl kiabálva próbáltuk énekelni a mai kedvelt zenéket. Persze, hogy Kinga nyerte el, mert mint már említettem, ő csak ezeket hallgatja. De legalább ez a zenés játék arra jó volt, hogy tök sok új zenét ismertem meg, köztük KWC Been Down- ját is, amit vagy ötvenszer meghallgattam, és nagyjából már kívülről fújom. 

   Kaptam ajándékokat is, bár nem szerettem volna, hisz nem rég volt a szülinapom, és arra is egy csomó dolgot kaptam, de nyilván kari van, és meg kell adni neki a dolgot. Gazdagodtam egy új pulcsival, egy smink készlettel, arcmaszk csomaggal, karkötővel...mindennel is komolyan.

Másnap aztán barátos nap volt, meg Katáék is leléptek Kingával Sárvárra, ami azt jelenti, hogy én fél órával később már A BAGÁZS-nak a luxus házában csöveltem. Persze, hogy vittem magammal az ajándékokat. A fiúk mondjuk azonnal rárontottak a csomagokra, és neki álltak játszani vele. Nagyon ügyesek komolyan mondom. De én így szeretem ezeket a kis gyökereket....

Kanyarodjunk vissza a mához. Már régen le lett beszélve, hogy nálunk fogunk szilveszterezni. Katáék csak holnap fognak hazaérni, így mi hárman voltunk csak a lakásban. Egész  nap filmeket néztünk. Alkonyat:) Jó, sütöttük együtt pizzát is, szóval nem egész nap azzal foglalatoskodtunk. Ebéd után mindenki ment a maga útjára, én például a szobámba. Zenét hallgattam, meg szetteket állítgattam össze, hogy mi illene bele a szilveszteri ruhámba. Ezzel baromira elment az idő, és közben amúgy hajat is mostam. Azon kaptam magamat, hogy csengettek. Fél nyolckor. LE rohantam ajtót nyitni, és becsődül rajta négy ember: Lilla, Emma, Szofi és Fanni.

-Te még fel se vagy öltözve? - kerekedett el Emma szeme.

-Amint látod, nem. Kissé megcsúsztam- húztam be a nyakamat, majd elkezdetem fésülni a vízes loboncomat. 

-Na jó, drágalátos barátosném, add ide a hajadat, kezdek vele valamit, Szofi, te kezdd el sminkelni, Emma, kérlek, te szerezz neki valami elképesztően, kurvára dögös ruhát, amitől Manuel baromira beindul- tapsolt kettőt Lilla,amibe mindenki beleegyezett. Leültem az ágyamra, mert ott tudtak foglalkozni velem a lányok. Lilla neki állt szárítani és vasalni a hajamat, míg Szofi elkezdte alapozózni a fejemet. 



Kilencre sikerült végeznünk. A látvány elképesztő lett. Teljesen odavoltam érte, és nem győztem hálálkodni a lányoknak. Baromi jó munkát végeztek. A ruhám, egy mélyen kivágott mini ruha volt, de mivel egyszer élünk, egyszer van szilveszter alapon felvettem. Teljesen beleillett a képbe. Egyszerűen ahww... Elvagyok ájulva. Aztán még nem is láttam az én "hejcegemet" . ( direkt írtam így). 

     Emmáéknál Laci nyitott ajtót, aki egy hosszas csókkal köszöntötte a barátnőjét. 

-Sziasztok! - köszöntem szerintem   feleslegesen, mert nem hallott meg az ég világon engem senki, mert maximumon szólt a zene. Rengetegen voltak,  biztos a fiúk osztálytársai vagy haverjai. Esetleg az utcáról szedtek fel valakit. Mindenki elvegyült. A konyhában kivettem a hűtőből egy Sprite-ot, és leültem a kanapéra. Pechem volt, egy piercinges pasas ült le mellém.

-Szia- köszönt. -Már nem is köszönsz?

-Nem.

-És miért?

-Mert nem.

-Jó, a te bajod- hagyta rám. 

-Oké. Elmennél? 

-Zavarlak? - kérdezte vigyorogva.

-Igen.

-Kopj le vagy úgy szétbaszom a fejedet, hogy az agyad nem marad a helyén - hallottam meg magam mögött egy ismerős hangot. Manuel elküldte melegebb éghajlatokra, majd leült mellém, és elterült, úgy, hogy a feje az ölembe volt. Kicsit feljebb hajolt, majd a szájamra tapasztotta a száját. -Kurva dögös vagy.

-Köszönöm- vigyorodtam el. - Ne bókolj mert elpirulok...

-Csak az igazságot közlöm, baba- kacsintott rám. -Kérsz valami lassút?

-Nem,köszi- ráztam meg a fejemet.


Imádtam ezt az estét, komolyan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Éjfél előtt három perccel, aztán mindenki kigyülekezett az udvarra, a részegek mondjuk azonnal bevetették magukat a medencébe....Egy pezsgővel a kezembe léptem ki az udvarra, Manuel meleg kezével, aki átkarolt. Így nem is fáztam annyira...... Milánék kihoztak egy hatalmas hangfalat, amiből szólt a zene. Hangosan.v

-Nem lehetne egy kicsit halkabban? Szeretném élvezni az év utolsó perceit! - ripakodott ránk egy idősebb néni a szomszédból. -Huligánok! Milyen szemtelenek a mai gyerekek! - dünnyögte.

-Elnézést- kiabált Peti röhögve. Á, nem szemtelen, dehogy is.......

-VISSZASZÁMLÁLÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - kurjantotta el magát Dani.

-10-kiáltotta Kevin.

-9- ordította Miskovits Marci, és meghúzta a borát.

-8- szólt Kristóf.

7. - mondta Brúnó.

-6. -üvöltött bele a fülembe Laci ugrálva.

5- mondta mellettem Manuel. 

-4-mondta túl ordibálva egymást Peti és Milán.

-3- motyogta Lilla részegen, és belekapaszkodott az úgy szinten részeg pasijába.

-2- mondta Szofi.

-És 1- suttogtam. 

-BÚÉK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - üvöltötte mindenki, majd megkezdődtek az ölelkezések, és a köszöntések.

-Boldog Új Évet- mondta Manu, majd magához húzva megcsókolt. És megkaptam az év első csókját.......


Szabotázs/ Manuel ff/ BEFEJEZETT✅️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora