27.

156 8 4
                                    

-BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - üvöltötték egyszerre a bent lévő emberek, mire a szájam elé kaptam a kezemet. Az első embereket, akiket megláttam ( Emma és Lilla), a nyakukba ugrottam. Miután kiszorongatták belőlem az életet is, körbe néztem. Mindenki ott volt, aki fontos nekem: Alex, Bálint, Brúnóék. 

-Köszönöm- rebegtem könnyes szemmel. 

-Nehogy itt sírni kezdj nekem- ölelt át féloldalasan Alex. - Nagykorú vagy! Én vagyok az első, aki megkínál életed első legális italával- nyomott a kezembe egy üveg poharat, ami tele volt töltve piával.

-Kösz- kortyoltam bele. 

-INDULJON A BULI!!!!!!!!!!!!- üvöltötte el magát Dani, mire mindenki a konyhába özönlött, hogy szerezzen magának piát. 

-Tetszik? - pattant mellém Emma, majd ismét átölelt. 

-Aha, nagyon- köszönöm szépen. - mosolyogtam rá.

-Nincs mit. Nem a mi tervünk volt -kacsintott rám vigyorogva.

-Akkor? - ráncoltam kíváncsian a homlokomat.

-Vajon ki? Manuel- felelte könnyedén, mire elkerekedett szemekkel bambultam rá.

-Mi? 

-Aha. Élvezd- vigyorgott még mindig, majd elsazzézott a barátjához. Hah....

-Köszönöm..- forgattam meg a szememet játékosan, majd odamentem a "tesóimhoz" és melléjük álltam. -Miben fogadunk, hogy tudtatok erről?

-Mondjuk egy tízesben? - kérdezett vissza röhögve Bálint.

-Ember, csóró vagyok.....


Hali! Sajnálom, most csak ennyire volt csak időm..remélem azért tetszik!

Szabotázs/ Manuel ff/ BEFEJEZETT✅️Onde histórias criam vida. Descubra agora