Patakokban folytak a könnyeim ahogyan rohantam. Igazából azt se tudom, hogy miért. Nem gondoltam volna, hogy Manuel ilyeneket mondana. Jó, nem volt kifejtve, hogy nem fektethet meg, de ő lenne az utolsó, akinek odaadnám a szüzességemet. Nem, biztos, hogy nem!! Ez csak tévedés lehet, és csak a pia beszél belőle. Nem elég nekem a szüleim halála??
A telefonom megcsörrent.
-Merre vagy? - szólt bele aggódva Emma. -Miért rohantál el??
-Majd elmondom. Most csak egyedül szeretnék lenni, jó? - sóhajtottam mélyet a telefonba.
-Oké, de ne csinálj hülyeséget, rendi?
-Rendi- feleltem. Bontottam a hívást, majd egyenesen haza mentem. Katáék még nem értek haza, Alex már aludt, egyedül csak Bálintnál égett még a tévé. Beköszöntem neki, majd felkaptam a szobámból a pizsamámat, és elmentem egyet zuhanyozni. Lemostam a sminkemet, majd fáradtan bedőltem az ágyamba.
..............................
KIJÖTT EMMA ÉS LILLA ELSŐ DALA!!!!!!!!!!!!!!
Ezzel a tudattal keltem, reggel tízkor volt a premier, amire Alex-xel mindketten mentünk. Ő a saját szobájában volt, ahogy én is az enyémben. Mielőtt meghallgattam volna a dalt, bekapcsoltam a netemet, és ellenőriztem az üzeneteimet. 621 üzenet Facebook, és Instagramm. Elkerekedett a szemem, és beléptem az utóbbi platformomra. Az első üzeneten taggelve voltam egy honlapon. Rámentem, egy hírlapra vezetett.
Gödöllei Manuel új lányra talált?
Tegnap kaptuk meg a hírt, miszerint a fiatal énekes, egyben X-faktor negyedik helyezettje, újra kapcsolatban van, aki nem más mint, a fiatalkorú Varga Luca. A lány esze rakott fel az Instagramm oldalára egy képet, miszerint együtt vannak, és boldogítják egymás perceit. De vajon az énekes feltudja dolgozni az exével való történteket? A folytatásért, és Luca Insta oldaláért kattints a következő linkre.
Ezzel volt tele az egész oldalam. Az Insta követőim száma is megugrott. Tegnap még 225 darabom volt, reggelre pedig 5968 LETT!!!!!!! Mi van???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Halika! Most csak ennyi részre volt időm, remélem ez a kis rövidke is tetszik nektek😊 Szerintetek mi lesz a kövi részben? Van egyáltalán Manuelnek exe? Minden kiderül a köviben!
KAMU SEDANG MEMBACA
Szabotázs/ Manuel ff/ BEFEJEZETT✅️
Romansa"-Miért kell mindent elcseszned? - mondtam könnyezve, és aprót löktem a mellkasán, amitől megtántorodott, de a sarkán maradt. -Nem csesztem el semmit. Nem mindig én vagyok a hibás- nézett mélyen a szemembe. -Persze fogd rám. Érdekes, Lillának nem m...