4. BÖLÜM

924 99 46
                                    

Ben senin hayatına muhalif bir rüzgar gibi girdim.

*ATTİLA İLHAN




















KİŞİLER VE OLAYLAR TAMAMEN KURGUDUR!!

KEYİFLİ OKUMALAR!
































2015 Erzurum

"Abla abla. Neden ablasın sen? İnkar et babanı, adını Selay. Eğer yapamazsan yemin et Bade'ne."

Selay Bade'ye, Romeo ve Juliet kısmından bir yeri okumuştu ve bu can alıcı yer sürekli Bade'nin ağzında geziniyordu. Daha doğrusu yazdığı kağıtlarda geziniyordu. Yazı yazdığı kağıdı ablasına uzattı ve sırıtmaya başladı. Ablası binlerce kez aynı şeyi okumasına rağmen yine aynı tebessümle aldı ve okumaya başladı.

"İyice ağzınıza sakız oldu, bakıyorum Bade hanım."

Bade ablasına sırıtmaya devam ettiğinde bu sefer beden dilini kullanmaya başladı.

"Abla, sende Romeo gibi birini bulabilecek misin? Ben masallardaki gibi bir aşkın olsun istiyorum."

Ablası Selay, derin bir nefes aldı. Daha bu pislikten kurtulamamışken biri için vakit harcayacak değildi.

"Sen bu yaşta bunları düşündün gerçekten, yeşil gözlü cimcimem?" Bade biraz utansa da başını olumlu anlamda salladı. Onu seven bir babası olmamıştı belki. Ama başka biri onun yerini doldurabilirdi. Selay'ı, annesi gibi görüyordu. Belki ablasının sevdiği adamda ona baba olurdu. Selay başını eğen Bade'nin çenesinden tuttu ve yavaşça yukarı doğru kaldırdı.

"Kuzum, benim. Ben biri için vakit kaybedemem ama sen bir büyü, emin ol sana uygun, sana değer veren biri karşına çıkacaktır. İşte o zaman gerçekten mutlu olacaksın."

Bade başını salladığında bu sefer hep özendiği şeyi dile getirdi.

"Tamam, abla. Şimdiden düşünmeyelim bunları. Peki, ben neden bu yaşta gitmem gereken yerde değilim o zaman? Hep birinin bizi kurtarmasını beklemekten yoruldum."

Bade'nin bahsettiği yerin okul olduğunu anlamıştı Selay ama elinden bir şey gelmiyordu. Babası sayesinde o da sadece ilkokul okuyabilmişti. Ama Bade okul yüzü görmemişti. Ona engel olan durumlar yüzünden annesi onun okuluyla uğraşmak istememişti.

SESSİZLİĞİN RENGİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin