Acım bedenimi delip geçerken annemin haykırışı açık havada göğü yırtacak seviyedeydi. Gök annemin feryadlarını duymuş akıtıyordu gözyaşlarını.
Yüreğimdeki acı içimi yakarken gözümden düşen birkaç damla yaş yerle buluştu usulca.
Üstümüzde çakan şimşekler karanlık geceyi bir anlık aydınlatırken annemin silüeti bir görünüp bir kayboluyordu.
Evin içinden duyulan bebek ağlama sesi ile son kez göğe baktım. Yüzüme vuran yağmur damlalarından medet umdum çaresiz. Ve bundan sonraki hayatında yetim olarak anılacak, çoğu kişinin acıyarak bakıp içinden birkaç samimi dua edeceği çocukları susturmak için kerpiçten yapılmış eve girdim.
Her şeyi buğulu görsem bile kapısı kapalı odaya girerek yatakta yatan iki bebeğimin yanına yaklaştım. Kardeşinin ağlamasından huzursuz olan diğer bebeğim ise yerinde hareketleniyor siyah gözlerini açmış korkuyla etrafa bakıyordu.
Gözlerindeki hareler yerinde kıpırdarken dudaklarını büzmüş birazdan ağlayacağının müjdeliyicisi olarak titriyordu. Ağlayan efeyi kucağıma alıp sırtını okşamaya başladım. Büyük ihtimalleri gökgürültüsü ve kadınların bağırışı yüzünden korkmuştu.
"Şşt bebeğim tamam"
Kucağımda hoplatırken ağlaması kademe kademe azalmış durmuştu. Başını omzuma yaslarken yatakta sesi yükselen Ege'ye baktım. Benimde ağlayasım geliyordu ama önce çocukları susturmak lazımdı.
Efe daha yatağa bırakmadan tekrar ağlamaya başlayınca çaresizce açık kapıdan çıkıp evde kimse varmı diye baktım. İkisi de tombul bebekler olduğu için kucağıma anlamıyordum.
Çaresizliği en derinlerimde bile hissederken kendini kaybetmiş görümcem yerde başını eğmiş hıçkırıklarla ağlıyordu. Yanındaki Cemali görmem ile yanına ilerledim. Bir yandan da efeyi kucağımda sallıyordum.
Hareketsizce oturan bedenin bacaklarına bebeği koyup egeyi almak için odaya gittim. Onu da kucağımda susturmaya çalışırken efenin kesilen sesi ile koridora girip Cemale baktım.
Ayaklarında uzanan Efeyle oyun oynuyor değişik sesler çıkarıyordu ikisinin susması ile derin nefesler alıp koltuğa geçtim. Yerde sessizce ağlayan görümcemin sesi hariç hiçbir şey duyulmuyordu.
Gözlerimdeki yaş yerini yadırgamış alacak ki boşalmaya başladı. Yanaklarımdan süzülerek çenemden intihar ediyor kendilerini boşluğa bırakıyorlardı. İçimdeki koca boşlukla nefes dahi aldığımın farkında olmadan gün ağarıncaya kadar oturdum.
Angst değil
İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
levirat bxb
General Fiction"Konuş benimle sevgilim. Bunca yılın acısı benden çıkarır gibi konuş benimle. Dilinle değil yüreğinle konuş. Bırak dudaklarımız değil gözlerimiz anlatsın herşeyi . Seni nasıl sevdiğimi haykıran bu bedene tebessümle karşılık ver . " eşcinsel bir kur...