3. BÖLÜM - AÇIKLAMA

51 11 68
                                    

🎵: Harry Styles - She

Deniz

Elimde az önce yaptığım kahveyle odama girdim. Telefonumu elime alıp yatağa oturdum. Bizimkilerden yine bir sürü mesaj gelmişti.

Muhteşem Üçlü

Ela: Selam çok değerli dostlarım.

Ela: Bugün sizlerle burada 9. sınıftan beri değiştirmediğimiz grup adımızı değiştirmek için toplanmış bulunmaktayız.

Ela: Katılımlarınız için çok teşekkür ederiz ve fikirlerinizi bekleriz.

Ela: Sevgiler saygılar.

Umut grup adını "30-60-90 Üçgeni" olarak değiştirdi

Ela: Bula bula bunu mu buldun cidden Umut?

Umut: Muhteşem üçlüyü görünce aklıma üçgenler geldi.

Ela: Salak sksmsksmzksns

Umut: Ayıp.

Siz: Amma boş yaptınız be

Siz: Neyse size bir şey söylemem gerek.

Ela: Noldu?

Siz: Ben Damla'dan özel ders almaya başladım.

Ela: NE

Ela: NE

Ela: NE

Ela: NE DEDİN NE DEDİN

Umut: Anlamadım?

Siz: Ya işte sordum bana özel ders verir misin diye

Siz: O da kabul etti.

Umut: Deniz doğru söyle kızı tehdit mi ettin yoksa büyü mü yaptırdın?

Siz: Lan saçmalama

Siz: Ne tehdidi ne büyüsü aptal

Siz: İkna ettim işte

Siz: Özel sebeplerim var o yüzden senden istiyorum dedim

Siz: İnsaflı kızmış kabul etti

Ela: Deniz tam olarak nasıl bir özel sebebin var sorabilir miyim?

Umut: Kendisi de bilmiyor bence.

Siz: Sonra anlatırım ben sana Ela.

Yazışmadan çıkıp telefonu yatağımın yanımdaki komodine bıraktım ve ışıkları kapatıp yatağa uzandım. Kahvem daha bitmemişti ama sorun değildi. Çok da kahve seven bir insan değildim zaten. Uykum açılsın diye yapmıştım sadece ama şimdi tek istediğim şey uyumaktı çünkü bugün yaşananlarla ilgili aklımda onlarca soru vardı ve bu sorular beni fazlasıyla geriyordu.

Neden kabul etmişti mesela? Gerçekten bana yardım etmek için mi? Yoksa başka bir nedeni mi vardı? Sırf para için mi istemişti? Gerçi o öyle biri değidi. Bence bana yardım etmek için kabul etmişti çünkü gerçekten iyi kalpli biriydi Damla.

Yine düşüncelere dalıp gitmemek için bir bir an önce uyusam iyi olacaktı. Komodinin üstündeki telefonumu alıp galerimi açtım ve son birkaç aydır her gece yaptığım gibi aynı fotoğrafı açıp dakikalarca izledikten sonra uykuya daldım.

ÖZEL DERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin