6. BÖLÜM - İSTEKLER VE TARTIŞMALAR

36 4 4
                                    

🎵: Nova Norda - Aşka Çarem Yok

"Son 15 dakika!"

Stresle önündeki kitapçığa baktım. Normalde geçen hafta yapılması gereken deneme bazı sorunlar yüzünden okulun ikinci haftasına alınmıştı. Geçen seneki bilgilerimizi ölçen bir deneme sınavındaydık. Aslında her şey aklımdaydı ve deneme kolaydı ama bir türlü kafamı toplayamıyordum. Bir soruyu okuduğumda anlamıyor, tekrar tekrar okuyor ve bu yüzden de zaman kaybediyordum.

Deniz'e neden bu kadar takmıştım bilmiyordum ama hala aklımda o vardı. Derslere devam edip etmeme konusunda düşünüyordum günlerdir ve bu konu beni hem geriyor hem de rahatsız ediyordu. Fazla inatçı bir insan olduğum için verdiğim kararlardan kolay kolay vazgeçmezdim ayrıca beni kovduğu an hala dün gibi aklımdaydı bu yüzden bir yanım bu düşünceyi kesinlikle reddediyordu fakat gerçekten büyük bir sorunu olduğunu düşünüyor ve vicdan yapıyordum bu yüzden bir yanım da derslere devam etmem gerektiğini söylüyordu.

Aklımdaki düşüncelerden kurtulmaya çalışıp sorulara odaklandım. Son bir sorum kalmıştı zaten. Kısa süre içerisinde onu da çözüp son kontrollerimi yaptım ve optiği öğretmen masasının üzerine bıraktım. Sırama geçip oturduğumda ise son dokuz dakika kalmıştı sınavın bitmesine. Tekrardan düşüncelere dalmamak için etrafımdaki kişileri izledim.

Sınav bitince kalemliğimi ve suyumu alıp sınıfa gittim. Etrafta sınavın nasıl geçtiğini ve bazı soruların cevaplarını soranlardan kaçmak istesem de bu girişimim başarısız oldu. Hepsi avını bekleyen yırtıcı hayvanlar gibi sınıfa girdiğim anda üstüme atladılar. Zorlu koşulları atlatıp onları bıraktıktan sonra sonunda sırama ulaşabilmiştim.

"Sınav nas-"

Kim olduğuna bakmadan elimi kaldırıp soruyu soran kişiyi susturdum. Şu soruyu bir daha duyarsam ya kusacaktım ya da sinir krizi geçirip çıklık atacaktım.

"Tamam ya bir şey demedik."

Yağmur'un soru sorma girişimini yarıda bıraktığım için biraz kızmıştı ama yapacak bir şey yoktu.

Öğle yemeği olduğu için yine herkes gitmişti ve sınıfta iki düşman grup baş başa kalmıştı. Herkes çantasından cüzdanlarını çıkartıp yemek yemeye gitmeye hazırlanırken bir kenarda durup onları bekledim. Can, Yağmur ve ben sınıftan çıkacakken Eren bizi durdurdu.

"Aslında," dedi. Yüzündeki ifadeye bakılırsa kızacağımız ya da istemeyeceğimiz bir şey söyleyecekti.

"Ela'yla ben size bir şey söyleyeceğiz."

Umut, Yağmur, Can, Deniz ve ben yan yana dizilmiş onlara bakıyorduk. Ela ve Eren karşımızda duruyordu. Birbirlerine baktılar. Ve el ele tutuştular.

Tepkimizi ölçmek için bize baktılar. Fakat kimseden abartılı bir tepki gelmemişti çünkü herkes bunu bekliyordu.

"OHA!"

Can dışında herkes bunu bekliyordu.

Eren sinirle Can'a baktı. "Aldatmakla ilgili en ufak bir şey dersen ağzını kırarım." diye bir tehdit cümlesi kurdu. Can ise bu tehdit karşısında ağzına hayali bir fermuar çekti.

"Ne ara sevgili oldunuz siz?" dedim.

"Ne ara sevgili oldunuz siz?" dedi Deniz benimle aynı anda.

Deniz'le aynı anda birbirimize baktık. Aramızda birkaç saniyelik bir bakışma olduktan sonra tekrardan bakışlarımızı Ele ve Eren'e çevirdik.

ÖZEL DERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin