8. BÖLÜM - NEFRET VE ÖFKE

22 3 4
                                    

🎵: Olivia Rodrigo - brutal

Ne yazmıştı ki? Kabul mu etmişti? Yoksa red mi etmişti? Yine laf mı atmıştı? Dalga mı geçmişti benimle? Rezil mi olmuştum? Kesinlikle rezil olmuştum.

Meraktan çatlasam da mesajı açamadım. Neden bilmiyordum fakat içimde bir şey vardı. Korkuyordum. Fakat korkum kabul edip etmemesiyle ilgili değildi. Korkum rezil olmakla ilgiliydi. Yıllardır olduğu gibi. Şu anda mesajı açıp ne yazdığına bakmak istiyordum fakat bir yandan da cesaret edemiyordum. Belki başkalarına saçma gelebilirdi bu kadar gerilmem ama elimde olan bir şey değildi bu.

En sonunda cesaretimi toplayıp mesajlaşmaya girdim.

Bok böceği: Öncelikle deneme sonuçlarımı hatırlattığın için çok teşekkürler Damla.

Bok böceği: İnan bana çok yardımcı oldun.

Bok böceği: Her neyse konumuz bu değil.

Bok böceği: Normalde kabul etmezdim ama buna ihtiyacım var.

Bok böceği: Bu yüzden kabul ediyorum. Cumartesi kaldığımız yerden derslere devam edelim.

Bir yandan rezil olmadığım için rahatlamıştım bir yandan da Deniz'le derslere devam edecek olduğum için gerilmiştim.

Deniz'le olan yazışmamızdan çıkıp bugün kızlarla açtığımız gruba yazdım.

Siz: Arkadaşlar

Siz: Deniz yazdı az önce

Ahsen: Nee

Çiçek: NE DEDİ?

Güneş: Hemen anlatt

Ela: Ben ne yazdığını biliyorum zaten hahahaha

Güneş: Hava atma Ela

Siz: Bir durun da anlatayım

Siz: Kabul etti.

Siz: Cumartesi günü derslere devam edeceğiz.

Güneş: BİLİYORDUMM

Naz: Şuna bak sanki üç saat önce sakın derslere devam etme diyen kendisi değildi

Güneş: Fikrimi değiştirdim ya olamaz mı

Ahsen: Bence kabul etmesi iyi olmuş. Hem belki bu kadar düşmesinin sebebini de öğrenirsin.

Ela: Neden bu konuya bu kadar taktınız ki?

Çiçek: Yani okul birincisinin bir anda okul sonuncusu olması çok da normal bir şey değil bence. İnsan ister istemez merak ediyor.

Siz: OKUL İKİNCİSİ!!!

Çiçek: Tamam ya kızma

Sağanak Yağmur: Herkese karşı öyle o. Deniz'e 1. dediğin an kriz geçiriyor. Sana özel değil yani merak etme.

Siz: Her neyse ben yatıyorum artık. İyi geceler herkese.

📚

"96."

"98."

"96!"

"98!"

"Hayır Deniz! Cevap 96."

"İşlem hatan var Damla. Cevap 98."

ÖZEL DERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin