Bu hikaye gerçek değildir hayal ürünüdür hiç bir kitaptan çalıntı değildir.
(Şarkı favım anlamı müq)
Teşekkürler
...
"Kırılmış olanı kırılmamış yap, umutsuzluktan umut bul."
-James Arthur-Gözlerim hala camdayken koltukta bir hareketlilik oldu. Dönüp bakmadım. Hala ayakalarımı bacaklarımı kullanamıyordum. Hayallerime tam ulaşmışken bunu yaşamak berbat bir şeydi.
Gülce'nin sesini duydum. "Ne oldu? Çok dalgınsın." Ayağa kalkıp yanıma geldi sedyede boş olan yere oturdu. Ama benim gözlerim hala camdaydı.
"Hayallerime ulaşmışken ayaklarımı kullanamıyorum Gülce"Gözümden bir damla yaş aktı. Gülce sıkıca boynuma sarıldı. Gözlerim hala kutup yıldızındayken yaşlar sessizce akmaya devam etti.
"Ne kadar çok model olmak istediğimi bir sen biliyorsun Gülce tam hayallerime ulaşmışken..." daha fazla konuşamadım gözlerimi kapatıp boyun girintisine yasladım. Kollarını belime daha sıkı sardı. "Biliyorum bebeğim. Güzelim. Halledeceğiz tekrar kullanacaksın bacaklarını. Çok güzel model olmaya devam edeceksin."
Saçlarımı okşarken devam etti. "Her yerde boy boy fotoğraflarını görücez daha umutsuz olma biraz zaman alıcak bacaklarını kullanman ama bak ben inanıyorum başaracağız." Benimle birlikte ağlayan arkadaşımın omzunda artık ağlayışlarım sessiz değildi.
Göz yaşlarım yan bir şekilde yaslı omzuna damlayıp omzunu ıslatıyordu. Burak kıpırdanarak uyandı. Gözlerini açıp bizim bu halimizi gördü. Hızla ayağa kalkıp sedyedeki diğer boş tarafıma Burak oturdu.
"Sakin olun kızım bu ne duygusallık daha yeni uyandınız." Kafamı geri çektim gülerek. Gülce de bana bakarak geri çekildi. Yüzündeki gülümsemeyle yanaklarıma koydu elini. Yaşları usulca silerken bende onun yanaklarını sildim.
Sol yanağındaki elime yanağını bastırdı. Bende aynısını yaptım. Ama Burak rahat durmamış. "Benim mi sevgilimsin yoksa şu kızın mı anlamıyorum ki." Gülce güldü.
Bende kahkaha atarak bir elimi Burak'ın saçlarına atıp karıştırdım. "Şapşal" ellerimi saçlarından çekip kızarmış gibi konuştu. "Kızım manitamızın yanında ayıp oluyor ama ya!" Daha büyük bir kahkaha attım.
Gülce de omzuna çimdik atmıştı. "Ahh napıyorsun hayatım acıdı ya" omzunu okşayarak söylediği şeyle ikisinin kafasınıda tutup kendime çektim. "Siz olmasanız napardım bilmiyorum iyiki varsınız." Burak bir elini benim belime diğer elini Gülce'nin beline attı. Gülce de aynısını yaptı.
Burak "asıl sen iyiki varsın sünger bob sen olmasan biz ne yapacaktık entrikasız (!) Başımızda belasız (!)" Güldüm. Gülce ise tekrar çimdik attı. "Ne bebeğim yalan mı?" Gülce "yalan o benim bir tanem bir kere" Gülce kafasını boynumdan çıkarmadan öpücük bıraktı o noktaya.
Yaptığı şey huylandırdığı için kafamı yana yatırdım. Sıkışan kafasıyla kıkırdadı. Burak "gözümün önünde sevgilimle cilveleşiyor ya." Kendi kendine söylenerek çekildi ama yataktan kalkmadı.
Gülce kafasını çıkarıp Burak'a öldürücü bakışlarını yolladı. "Sen gitte kantinden bize yiyecek içecek bir şeyler al kaç saattir uyuyo kız acıkmıştır." Burak söylene söylene uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler Gün Yüzünde (Düzenlenecek)
ChickLitGerçekleri öğren ve onlarla baş etmeye çalış. 25 yaşında olan İkra Karaduman doğduğunda dört yaşına kadar üvey ailesinden taciz tecavüz şiddete uğrar. Bir gün babasından tacize uğrayan İkra'yı bilmediği tanımadığı bir kadın kurtarır bilmezki bu kadı...