Bu kitap kurgudur gerçek değildir. İçindeki karakterler aklımda canlandırdıklarımdır.
Çalıntı söz konusu değildir!!
Teşekkürler
:)
Dakikalar içinde yaşıyordum saniyeler ise nefesimdi. Dost ikiye ayrılırdı. Biri her daim yanında olan biri ise sadece iyi gününde seni kullanmak için. Gülce hangisiydi?
Keşkeler vardı yok etmek istediğimiz. Ama sadece acı veriyorlardı. Şuan olduğu gibi. Yaşanmışlıkların acısı vardı. Yaşanmamışlıkların keşkesi.
Kollarını açmış bana bakan adama baktım. Vücudumu süzüyor süzdükçe sırıtıyordu. Onu görmek daha dün gördüğüm kabusumu hatırlatıyordu. Rüyamda kopan kafası gibiydi yüzü. Moruk'a mırıldandım. "Onu burdan çıkar." Sesim ksık çıkıyordu. Duydumu bilmiyorum. Moruk yerine yer altı kralının adamları harekete geçti.
Fırat'a baktım. Sessizce 'babam' dedim. Okuduğu dudağımla yutkunup yanına adam alarak peşinden çıktı. Ben hala karşimda ki kapıya bakıyordum.
Gözümde canlanan bir sürü şey vardı. Bana ettiği tecavüz kırbaç izleri şimdiki bakışları... ve daha niceleri. Biri bana dokununca hızla uzaklaştım. Kral dokunmuştu. Ellerinin ikisinide kaldırdı. "Tamam sakin ol!" Derin nefesler almaya başladım.
Atak geçirecektim. Hayır hayır... ellerim boğazıma giderken nefes alamıyordum. Aras koşarak yanıma geldi. Ellerini ellerim üzerine koydu. "İkra bana bak güzelim. Derin nefes al! Hadi benle birlikte sakinleş. Birşey yok gitti. O gelmedi." Ellerimi boğazımdan çekti. "Hadi sakin ol güzelim. Derin nefes al."
Elimi tutan eliyle elini kalbime koydum. Anlamadığım bir küfür savurdu. Yer altı kralına "doktor çağır!" Yer altı kralı bana endişeyle bakarken korumalarım yakınlaşmaya başladı. "İkra bana bak!" Gözlerimi ona kaldırdım. Güzel gözlerine baktım. "Sakin ol tamammı bir şey yok! Gitti."
Gözyaşım akmıyordu. Sadece nefes alamıyordum. Gözlerim kararırken "Aras." Belimden tutup destek oldu. "Söyle güzelim konuş!" Derin bir nefes almaya çalıştım. "Ba- bana aynı baktı." Aras gözlerimin kaydığını fark ederek "hayır İkra anda kal anlat bana nasıl baktı?" Korumalarım etrafımızı sarıp Asudelerin bile bizi görmesine engel oldu.
"B-beni süzdü. Beni tecavüz- ederken baktığı gibi..." daha fazla konuşamadığımda Aras Ali belimi iki koluyla sardı. Kafam omzuna düştü. Bir eli saçlarımı okşadı. Yer altı kralına baktı. "Nerde kaldı?" Uer altı kralı birini aradı. "ÇABUK OL" telefonu kapattı.
Gülce morukun yanındaydı. Korkuyla beni izliyordu. Bedenim iyice güçsüz düşerken Aras "bak şimdi güzelim şöyle yapıcaz..." beni bıraktı saniyelik. Bir anda dizlerimin altından bir kolu diğeride sırtımı aldı. Kollarımı kullana bildiğim kadar boynuna sardım.
Korumalarla birlikte üst kata çıkarken kafam omzundaydı. "İkra derin nefes al!" Hızlı adımlarla merdivenlerden çıkıp bir odaya girdi. Sırtım hala koluna yaslıydı. Yatağa oturdu. Ayaklarım yatağa uzanırken kafamı dik tuttu. Gözlerime bakmaya çalışıp "lanet olsun noluyor sana?" Gözlerimi açabildiğim kadar açtım.
"O adamı geberteceğim." Odanın kapısı açılıp bir kişi daha girdi. Erkek doktor hızla yanıma geldi. "Neyi var?" Aras anlattı kısaca. Doktor steteskopla kalbimi dinledi. "Kalp hastalığı varmı?" Aras "vardı ameliyat oldu. Kalp kapakçıkları değişti." Aras ayağa kalkıp beni yatağa bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler Gün Yüzünde (Düzenlenecek)
ChickLitGerçekleri öğren ve onlarla baş etmeye çalış. 25 yaşında olan İkra Karaduman doğduğunda dört yaşına kadar üvey ailesinden taciz tecavüz şiddete uğrar. Bir gün babasından tacize uğrayan İkra'yı bilmediği tanımadığı bir kadın kurtarır bilmezki bu kadı...