Bu hikaye kurgudur gerçek değildir başka bir kitap çalıntısı değildir!
Teşekkürler
...
Yazardan
Önden ilerleyen Mercedes G kasa arkasında ki arabanın kime ait olduğunu biliyordu. Onun anlık sinirle söylediği şeyler kırmıştı kalbini. Üç gündür en kötü anında yanında olan bu adama böyle davranması kötü hissettirmişti.
Hele onu tanıyamaması...
Yıkmıştı onu...
Mercedes karşıya geçti. Arkasından gelen arabada hızla karşıya geçecekken bir tır arabanın manevra yapmasına izin vermeden vurdu.
İçine bir şey saplandı. Araba hızla taklalar atarak karşı yola düştü. Endişe ile cezayı düşünmeden arabayı ters tarafa çevirdi. Hızlı bir manevra ile aracın yanında durup kontağı kapatmadan indi. Kapıyı bile açık bırakmıştı.
Hiç bir şeyi düşünmeden direk arabaya ilerledi. Bağırış yükseldi. Onun sesiydi.. İkra'nın...
Yardım istiyordu. Ses bir anda kesildi. Aras Ali Teomandan bir haykırış yükseldi. Hızla arabanın sürücü tarafına koştu.
Kapıyı tek hareketle açtı. Karşısımda gördüğü görüntü onu bozguna uğratırken yeşil yanan ışıkta arabalar onlara yaklaştı. Arabaların birine bağırdı. "Ambulans çağırın çabuk!" Sesi endişeli çıkıyordu.
Aklından bu kız bela mıknatısı diye geçirdi.
Karşısındaki görüntü şöyleydi; İkra sıkışmış kemer ile koltuğa yaslanmış kafası havada boynunun iki yanında keskin çubuklar geçmiş koltuğa saplanmıştı bacaklarına dökülen camlar pijamayı yırtmıştı.
Aras Ali çubukların olduğu yerden gelen kanla hızlı ama dikkatli bir şekilde çubukları çıkardı. İkra'nın boynuna dikkat ederek kemeride söktü.
Arabanın patlama ihtimaline karşın İkraya dikkat ederek arabadan uzaklaştı. Otobanın ortasına İkra'yı yola yatırdı. Boynunda ki yaralara baktı. Bir taraf derinken diğer taraf pek değildi.
Hızla üzerindeki ceketi çıkardı. Tişörtünü yırtıp derin olan yere baskı uyguladı. Bu sırada İkra gözlerini aralayıp sayıkladı. "Özür dilerim" Aras Ali'nin gözleri doldu.
Bunca yıldır sevdiği takip ettiği kadın ellerinden gidiyordu.
Hala özür dileyişine takılan Aras konuştu. "Dileme dileme hayır ben özür dilerim. Benim suçum bir hızla çıkmamalıydım. Seni dinlemeliydim." İkra kayan gözlerini tutmaya çalıştı.
"Özür dilerim Aras Ali Teoman" İkra'nın sol eli kalbine gitti. İnleyerek gözleri kapanırken Aras Ali kalbine baktı. Çizik vardı. Tişörtün bir parçasınıda oraya bastırırken konuştu. "Hayır. Hayır İkra kapatma gözlerini.. bak karşındayım."
İkra gözlerini hafif araladı. "İkra bak ben yanındayım bitti. Kurtulacaksın." İkra'nın gözleri kapanırken Aras Ali bağırdı. "HAYIR İKRA HAYIR KAPATMA O ZÜMRÜT GÖZLERİNİ AÇ BAK BANA!. AMBULANSI ARAYIN ÇABUK" Siren sesleri yaklaşırken bastırmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler Gün Yüzünde (Düzenlenecek)
Chick-LitGerçekleri öğren ve onlarla baş etmeye çalış. 25 yaşında olan İkra Karaduman doğduğunda dört yaşına kadar üvey ailesinden taciz tecavüz şiddete uğrar. Bir gün babasından tacize uğrayan İkra'yı bilmediği tanımadığı bir kadın kurtarır bilmezki bu kadı...