Μπήκαμε στο αμάξι του και πάτησε γρήγορα γκάζι.
Σεμπάστιαν: Μα καλα, με τον Νικ τα έχεις?
Κάρα: οχι και βέβαια. Τα έχει με την Τιφανι. Δεν ξέρω τι θέλει από εμένα.
Σεμπάστιαν: Σε πείραξε?
Κάρα: όχι, και τι σε νοιάζει εσένα?
Του έριξα μια ματιά
Σεμπάστιαν: Δεν με νοιάζει και βέβαια τι κάνεις. Απλά είδα ότι σε πειράζε η συμπεριφορά του και είπα να του ρίξω μια.
Είχε σταματήσει μπροστά στην πολυκατοικία μου.
Κάρα: Άλλοι φορά να μην μου κάνεις εμένα τον superman και να μην ρίχνεις μπουνιές στον οποιονδήποτε.
Για κάποιο λόγο είχα θυμώσει αλλα μαρεσε που το έκανε αυτό για μενα...
Σεμπάστιαν: Μα... Κάρα
Πριν μιλήσει άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω.
Όταν βγήκα χαμογελούσα και ανέβηκα της σκάλες. Ήταν τόσο γλυκός αλλα αν δεν του έδειχνα πως είμαι θυμωμένη θα άρχιζα να τον φιλάω στα ωραία μαγουλάκια του και θα του άφηνα σάλια.
Μπήκα μέσα και άφησα τα πράγματα στον πάγκο.
Είδα την ώρα και ήταν 7. Έπρεπε να βρισκόμουν αυτή την στιγμή στην δουλειά.
Πήγα στον καθρέφτη να κοιταχτώ να δω αν ταιριάζουν τα ρούχα μου σαν σερβιτόρα και ήταν μια χαρα. Πήρα το κινητό μου και τα κλειδιά και έφυγα.Μετα απο 5 ώρες
Είμαι στην καφετέρια και φεύγει ο τελευταίος κόσμος.Βολτάρω στο facebook μέχρι να μου το πάρει το κινητό απο τα χέρια ο Philip( Φίλιππος). Είναι το αφεντικό μου αλλα είναι πολύ καλός μαζί μου και θα μπορουσα να πω και πολυ γοητευτικός. Με προσέχει και μιλάμε στον ενικό αφού ειναι 5 χρόνια μεγαλύτερος μου. Το κακό είναι ότι είναι αρραβώνιασμενος. Αλλά μου λέει γλυκόλωγα και μένα. Αυτό είναι κάτι χαχα.
Φίλιππος: μικρή πήγαινε να μαζέψεις το τραπέζι και μετά στο δίνω.
" Όπως είπες είμαι μικρή, για αυτό φέρε μου το κινητό πίσω"
Έκανα να το πάρω απο τα χέρια του αλλα το έβαλε πίσω του με αποτέλεσμα να κολλήσω στο σώμα του.
" είπα φερτο" του είπα.
Φίλιππος: πρώτα μάζεψε το τραπέζι.
Και έφυγε τρέχοντας.
Μετά απο πέντε λεπτά βρισκόμασταν στο μαγαζί να τρέχω απο πίσω του για ένα κινητό.
" μα έλααααα φερτω μουυυυυ, αύριο έχω σχολή και είναι 12:30"
Αυτός σταμάτησε. πήγα κοντά του και άπλωσα το χέρι μου για να μου το δώσει. Αυτός έκανε να μου το δώσει αλλα το έβαλε πάλι πίσω του.
Φίλιππος: πρώτα δώσε μου ένα φιλάκι στο μάγουλο και μετά θα το έχεις και δεν θα χρειαστεί να μαζέψεις το τραπέζι.
Το σκέφτηκα καλά και είπα να τον φιλήσω. Στο μάγουλο όπως είπε. Αλλα αυτός γύρισε το κεφάλι του και τα χείλη μου βρέθηκαν στα δικα του.
Και τότε του έδωσα χαστούκι." εισαι βλακας? Τα έχεις με την Κάτια και φέρε το τηλέφωνο μου πίσω"
Αυτός με άκουσε αλλα το έβαλε στην κωλοτσεπη μου..
Εγώ πήρα την τσάντα μου και πήγα στην πορτα. Αλλα ο Φίλιππος έφτασε εκεί και με έπιασε απο το χέρι μου.
Φίλιππος: Συγγνώμη αλήθεια. Νόμιζα ότι δεν έχεις αγόρι και τα σκότωσα. Συγνώμη.
" δεν πειράζει αλλα μην το κάνεις αυτό στην Κάτια, σε αγαπάει"
Φίλιππος: και αν αγαπώ άλλη?
" τότε είσαι μαλακας"
Τι λέτε? Είναι καλό? Σχολιάστε και ψηφίστε. Κάντε και follow αν είναι να γνωριστούμε see you soon
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bad Desire
Любовные романыΚαλό η κακό? Οι πιο πολλοί θα διάλεγαν το καλό…. Αλλά υπάρχουν και οι άλλοι που δεν ξέρουν τι να διαλέξουν όπως η Cara. Αν διαλέξει Τον Sebastian θα ζήσει μια ήρεμη και μια παραμυθένια ζωή. Εάν όμως διαλέξει τον Eric θα ζήσει μια αναστατωμένη ζωή μ...