Κεφάλαιο 17: Το παρελθόν τους

132 13 2
                                    

Κοίταξα το ρολόι πάνω στο κομοδίνο και είναι 10 πάρα τέταρτο.Επίσης έχω αργήσει για το σχολείο αλλά είμαι στο κρεβάτι με τον Σεμπάστιαν ποιος αντιστέκεται?
Ο Σεμπάστιαν με έχει τυλίξει με το χέρι του και με έχει πάρει αγκαλιά. Το χέρι του ακουμπάει την κοιλιά μου που αγνοφαίνεται, εγώ πιάνω το χέρι του σιγά σιγά και το ακουμπάω πίσω.

Κάνω την προσπάθεια να σηκωθώ απο το κρεβάτι χωρίς να με καταλάβει και τον ξυπνήσω αλλά μου πιάνει το χέρι.

"Που πας Σάββατο πρωί μωράκι μου?"
"Στην σχολή... αλλά όπως είπες είναι Σάββατο-"
Με διέκοψε.
"Οπότε μπορώ να σε χαρώ ακόμη στο ζεστό κρεβάτι σου" μου λέει και με τραβάει κάτω απο το πάπλωμα.

Ο Σεμπάστιαν είναι γυμνός μόνο με το μποξερακι κάτω απο το πάπλωμα και εγώ έχω κολλήσει πάνω του, οπότε μπορώ και ακουμπάω το... ξέρετε το τέτοιο του. Δεν μπορώ και εγώ κορίτσι είμαι, έχω ανάψει. Ποιο κορίτσι θα μπορούσε να αντέξει κάτω απο το πάπλωμα με έναν χότ τύπο και με όλες της φαντασιώσεις της? Σηκώνω το κεφάλι μου και κοιτώ το ψηλό αγόρι μου. Ναιιιιιι ειναι δικός μουυυυ ♥♥♥

"Τι σκέφτεσαι μωράκι?"
Με ρωτάει.
"Εσένα"
"Τι ακριβώς? Μήπως σκέφτεσαι κάτι που θα ήθελες να κανείς και δεν το κάνεις και απλά με κοιτάζεις?"
"Ακριβώς"
"Και τι σκέφτεσαι? Ότι είμαι καυλωμένος?"
"Χαχα ότι είσαι βλάκας που μιλάς σε εμένα για την κάυλα σου, μωράκι"
"Γιατί είναι κακο? Είσαι το κορίτσι μου, και αν δεν ξέρεις εσύ ποτέ είμαι καυλωμένος ποια θα ξέρει? Μήπως να βρω κάποια άλλη?"
"Τολμά και θα σε σκοτώσω"
"Χαχα μωράκι μου εσύ"

Με φιλάει και έρχεται προς τα πάνω μου.

Σε μια στιγμή ακούω το τηλέφωνο μου να χτυπάει.

Πάω να το πιάσω με το χέρι μου ενώ φιλάω τον Σεμπάστιαν αλλά ο Σεμπάστιαν με εμποδίζει πιάνοντας το χέρι μου.

"Τώρα είσαι μαζί μου"
Μου λέει και βάζει το άλλο χέρι του κάτω απο την μέση μου.

Το τηλέφωνο σταματάει να χτυπά και βγαίνει αμέσως ο τηλεφωνητής.
" Σου έλειψα μωρό μου? Ξέρω ότι έχεις πολλές ερωτήσεις και ψάχνεις απεγνωσμένα απαντήσεις από τον αδερφό μου. Τι θα έλεγες να βρεθούμε το απόγευμα να σου πω πραγματικά τι μου έκλεψε αυτός που λέγεται αδερφός μου? Φιλιά μικρή"

Ακούμε την φωνή του Έρικ και με κοιτάζει ο Σεμπάστιαν.

"Γιατί έχει ο Έρικ το τηλέφωνο σου?"
"Δεν ξέρω από πού το έχει"

Bad DesireWhere stories live. Discover now