"Αδερφέ??"
Φωνάζω και φεύγω από τα χέρια του Σεμπάστιαν."Ναι δεν το ήξερες? Τι, στο κράτησε μυστικό?"
Μου λέει ο Έρικ."Σεμπάστιαν τι είναι αυτά που λέει ο Έρικ?"
τον ρωτάω.Ο Σεμπάστιαν δεν μιλούσε.
"Κάρα μπορώ να σου πω λίγο?"
Μου λεει ο Σεμπάστιαν.________________________________________________________________________
Είμαστε στο πάρκινγκ και ο Σεμπάστιαν ακουμπάει το μάγουλο μου.
"Μα έλεγες ότι δεν έχεις αδέρφια. Απο που ξεφύτρωσε ο Έρικ?"
Του λέω."Είναι περίπλοκο πριγκίπισσα, δεν θα καταλάβεις"
Και πάει να με φιλήσει.
Εγώ πηγαίνω ένα βήμα πίσω."Οχι θέλω να μάθω, πες μου"
"Οκ λοιπόν. Ναι ο Έρικ είναι αδερφός μου. Του ειχα πάρει μια κοπέλα παλιά και είχε πει οτι θα κάνει το ίδιο όταν με δει ερωτευμένο. Γιαυτό δεν στο είπα. Συγνώμη. Δεν θέλω να σε ακουμπήσει η να σε πάρει απο μένα. Σαγαπάω"
Αωωωωω τι γλυκός. Πήγα και τον αγκάλιασα με φόρα, νόμιζα οτι θα πέσει αλλά ο σουπερμαν μου είναι δυνατός.
"Και νόμιζες ότι θα με ξεγελάσει ή θα τον ερωτευτώ βρε χαζό;"
"Δεν ξέρω, συγνώμη που δεν στο είπα μωράκι μου"
"Και τώρα μένει εδώ? Για να σου σου πάρει την γκομενα?"
Τον ρωτάω"Σίγουρα. Και δεν είναι γκομενα είσαι εσύ"
Με παίρνει απο την μέση και με κολλάει σε ένα δέντρο.
Για να μην χτυπήσω την πλάτη μου έχει βάλει τα χεριά του πίσω και με καλύπτει."Σαγαπώ, πολύ. Δεν θέλω να σε χάσω. Θες να έρθεις να μένεις σπίτι μου? Έτσι και αλλιώς μένω μόνος"
"Αλήθεια?"
Του λέω"Ναι, με σένα στο σπίτι θα είναι πιο ωραία και δεν θα βαριέμαι μόνος. Σε θέλω"
"Αχου μορεεεε"
Και τον αγκάλιασα σφιχτά σφιχτά. Είναι τόσο γλυκός και καλός μαζί μου. Τον λατρεύω πολυ πολύ."Ναι θα έρθω"
____________________________________
Sebastian pov
Είμαστε έξω καθισμένοι με κάτι φίλους και μιλάμε για διαφορά. Είναι και κορίτσια. Η πριγκίπισσα μου κάθεται πάνω μου και μυρίζω το άρωμα της.
Δεν ξέρω γιατί δεν έχει έρθει ακόμα ο αδερφός μου να πει κάτι κακό για μένα η να αρχίσουμε πόλεμο ως συνήθως.
BINABASA MO ANG
Bad Desire
RomanceΚαλό η κακό? Οι πιο πολλοί θα διάλεγαν το καλό…. Αλλά υπάρχουν και οι άλλοι που δεν ξέρουν τι να διαλέξουν όπως η Cara. Αν διαλέξει Τον Sebastian θα ζήσει μια ήρεμη και μια παραμυθένια ζωή. Εάν όμως διαλέξει τον Eric θα ζήσει μια αναστατωμένη ζωή μ...