Κεφάλαιο 7: Σε σκέφτομαι βρε μικρή

182 29 5
                                    

Ξημέρωσε και είμαι στο σχολείο. Πάλι. Γαμώτο.

Περπατάω και έρχεται προς το μέρος μου η Ξένια με ένα αγόρι.

Ξένια: Καλημέρα Κάρα. Να σου συστήσω τον ξάδερφο μου Αλέξ

Του εδωσα το χέρι και συστηθηκαμε .

Άλεξ: χαίρω πολύ.

Και μου φίλησε το χέρι. Αυτή την κίνηση δεν την έκαναν πριν 500 χρόνια?

Η Ξένια κοιτούσε απο πίσω μου.

Ξένια: Κα- Καλημέρα Σεμπάστιαν.

Γύρισα και τον είδα.

Σεμπάστιαν: Καλημέρα παιδιά. Μπορώ να σου μιλήσω λίγο Κάρα?

Η Ξένια με κοίταξε με ενα υφος 'κόλα πάνω του'

Τον ακολούθησα και πήγαμε πιο πέρα.

Κάρα: Καλημέρα δεν λέτε στην χώρα σου?

Σεμπάστιαν: σου ειπα αλλα εσύ προσεχές τον αλλον. Τέλος πάντων δεν με νοιάζει. Ήθελα απλα να σου πω ένα συγνώμη που ανακατεύτηκα στην προσωπική σου ζωή και έκανα τον σουπερμαν όπως είπες

Κάρα: Οκ θα το σκεφτώ.

Γύρισα να φύγω. Ο Σεμπάστιαν είχε σκύψει το κεφάλι του κάτω.

Έκανα μερικά βήματα, χαμογέλασα, έκανα μια στροφή και έτρεξα να τον αγκαλιάσω.
Φαίνεται ότι χάρηκε γιατι με αγκάλιασε και αυτός. Οι άλλοι τριγύρω μας έβλεπαν, ιδικά η Ξένια.

"Βασικά σε ευχαριστώ. Σε πείραζα. Το ίδιο και εχθές, δεν τα εννοούσα, εγώ συγνώμη"

Σεμπάστιαν: χμμμμ... θα το σκεφτώ αν βγούμε σήμερα.

" μα δουλεύω"

Σεμπάστιαν: θα μιλήσω εγώ με το αφεντικό σου να σε αφήσει.

" ξέρεις τι? Θα του το πω εγώ, ετσι και αλλιώς έχω καιρό να πάρω ρεπό"

Σεμπάστιαν: τι ώρα να έρθω να σε πάρω?

"εμ στις 8"

Σεμπάστιαν: ωραία.

Και ξαφνικά μου έδωσε ένα φιλάκι στο μάγουλο και μετά έφυγε. Μύριζε τόσο αντρικά και όμορφα.... είναι τόσο ευγενικός μαζί μου. Αλλα η χαζή η Ξένια με σταμάτησε απο της σκέψης μου.

Ξένια: είχε πέσει μόνο πάνω σου, και τώρα σε φιλάει και τον αγκαλιάζεις?

" έλα να σου πω"

Την πήρα και πήγαμε σε ένα παγκάκι. Της είπα τι είχε γίνει εχθές στο σούπερ μάρκετ και ολα αυτά και στο τέλος άνοιξε το στόμα της απο χαρά.

Bad DesireWhere stories live. Discover now