Cara's pov
Είμαι στο αμάξι με τον Σεμπάστιαν και οδηγάει.
Τον βλέπω κάπως σκεπτικό και...
Μια τάση να σκοτώσει κάποιον??
"τι έχεις?"
Των ρωτάω.Περιμένω κάπου 1 λεπτό να απαντήσει.
"Τίποτα"
Μου λέει."Είσαι σίγουρος?"
Τον ξανά ρωτάω."Ποιος είναι ο Φίλιππος καρδούλα καρδούλα?"
(Φίλιππος Μου λέει."έχει το μαγαζί στο οποίο δουλεύω"
"Και γιατί σου στέλνει τέτοια μηνύματα?"
Μου λέει άγρια, ενώ δεν είχε πάρει τα μάτια του απο των δρόμο για να με κοιτάξει.
"Γιατί είναι βλακας. Για αυτό έφυγα απο την δουλειά του, για να μην τον βλέπω"
"Δεν μπορούσες να μου το πεις?"
Ειδα οτι τα χέρια του έπιαναν το τιμόνι με δύναμη, σαν να ήθελε να καταστρέψει κάτι." να σου πω τι? Οχι δεν μπορούσα να στο πω γιατί ξέρω τι είσαι ικανός να κάνεις, και σταματά, η στάση σου με φοβίζει"
Σταμάτησε έξω από την πολυκατοικία μου.Με κοίταξε.
"Άλλη φορά θέλω να μου το πεις μωρό μου, στο έχω πει 2 φορές, μπορεί και παραπάνω. Αφού είσαι μαζί μου, δεν θα σε ακουμπάει κάνεις, και δεν θα σου λένε λόγια που σου λέω εγώ. Μην ξεχνάς, είσαι μόνο δικιά μου"Με φίλησε με έναν γλυκό, άγριο, τρόπο.
Εκεί στο αμάξι του, να μου πιάνει το πόδι και να με χαϊδεύει στο σώμα μου όπως εκείνος ξέρει.
Το άγγιγμα του στο σώμα μου, με έκανε να ανατριχιάζω.
Με τα γερά του χέρια και σκληρά, που για μένα ήταν ότι πιο γλυκό υπάρχει."Θα έρθεις πάνω να κοιμηθείς μαζί μου?"
Τον ρώτησα.Τραβήχτηκε και μου χαϊδεψε τα μαλλιά.
"Πριγκίπισσα μου δεν μπορώ, θέλω να ξεκουραστείς γιατί αύριο θα έρθω να σε πάρω να πάμε σπίτι μου. Το πρωί αν μπορείς μάζεψε τα πράγματα σου σε κούτες και θα πω σε κάποιους να ερθουν να της πάρουν"
"Εντάξει, μου υποσχεσε ότι θα με σκέφτεσαι?"
Τον ρωτάω."Είσαι χαζή βρε? Και βέβαια, το μωρό μου να μην σκέφτομαι?"
Έπεσα πάνω του και τον φίλησα στην θέση του οδηγού.
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
ΩΡΑ: 09:00
Για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησα νωρίς.
Έχω φορέσει ένα σορτσάκι με λουλούδια, μια μπλούζα ροζ και μια άσπρη λεπτή ζακέτα.
Είπα να πάω στην Ξένια να την ξυπνήσω αλλά άκουσα το κουδούνι να χτυπάει.
YOU ARE READING
Bad Desire
RomanceΚαλό η κακό? Οι πιο πολλοί θα διάλεγαν το καλό…. Αλλά υπάρχουν και οι άλλοι που δεν ξέρουν τι να διαλέξουν όπως η Cara. Αν διαλέξει Τον Sebastian θα ζήσει μια ήρεμη και μια παραμυθένια ζωή. Εάν όμως διαλέξει τον Eric θα ζήσει μια αναστατωμένη ζωή μ...