Κεφάλαιο 11: Σε μένα ανήκεις μικρή μου.

169 27 5
                                    

Η ώρα είναι 7 και ετοιμάζομαι για δουλειά. Πρέπει να δω πάλι τον Φίλιππο κρίμα. Μακάρι να είναι και η μέλλουσα γυναίκα του εκεί για να μην μου κάνει κάτι πάλι.

Πφφφφφ Εντάξει οκ το παραδέχομαι. Είναι και αυτός κούκλος αλλα δεν θέλω να ανακατευτώ μαζί του. Έχω μπλέξει με τον Σεμπάστιαν και δεν θα με ακουμπάει κανείς σαν αυτός.

Φόρεσα ένα τζιν μπλε μια άσπρη χοντρή μπλούζα και παπούτσια άσπρα. Είπα να πιάσω τα μαλλιά μου αλογοουρά που μου πήγαιναν.

Πήρα τα κλειδιά και έκλεισα την πόρτα.

________________________________________________________________________

Όταν έφτασα δεν υπήρχε πολύ κόσμος. Δύο τραπέζια μόνο. Που κάποιοι μιλούσαν και κάποιοι διάβαζαν.

Παρασκευή βράδυ ποιος πάει σε καφετέρια? Οι ποιο πολύ βγαίνουν έξω. Σε κανένα μπαρ να κουνηθούν.

Πήγα πίσω από τον πάγκο και άφησα τα πράγματα μου.

"Άργησες μικρή"
Μου είπε ο Φίλιππος απο πίσω.

"Συγνώμη" του ειπα.

"Σήμερα δεν έχουμε πολύ δουλειά-"

"Οπότε μπορώ να φύγω πιο νωρίς?" Τον διέκοψα.

"Έλεγα αν θέλεις να πάμε καμιά βόλτα να σου πάρω και παγωτό. Να σε πάρω και στην αγκαλιά μου"
Και ένιωσα τα χέρια του στην μέση μου να πανε να με τυλίξουν.

Πήρα τα χεριά του τα κατέβασα και γύρισα στο μέρος του.

"Φίλιππε, θέλω να σου ξεκαθαρίσω κάτι. Μετάξι μας δεν θα γίνει τίποτα. Σε λίγους μήνες θα παντρευτείς και έχω αγόρι"

"Δεν με νοιάζει τι έχεις και δεν έχεις σε κοιτάω απο τότε που άρχισες να δουλεύεις εδώ. Αν είναι θα χωρίσω δεν με νοιάζει καθόλου"

"Σεμπάστιαν μην λες βλακίες"
Οχ μπερδεύτηκα

"Σεμπάστιαν?"

"Δηλαδή Φίλιππε, συγνώμη"
Του είπα

"Σεμπάστιαν λενε το αγόρι σου?"
Ρώτησε.

"ναι"

" Και αν σε κλέψω απο αυτόν?"

"Θα σε σκοτώσει"

Ακούσαμε την πόρτα να ανοίγει και να φεύγει μια παρέα.

"Πάω να μαζέψω το τραπέζι"
Του είπα.

Αυτός με έπιασε απο το χέρι.

"Σε παρακαλώ γίνε η μικρή μου, σε θέλω"

Bad DesireWhere stories live. Discover now