κεφάλαιο 8: Σεμπάστιαν θα σε ρίξω κάτω.

218 27 0
                                    

Ήθελα τόσο πολύ να του πω και εγώ πώς τον σκέφτομαι αλλα κρατήθηκα. Και του έστειλα " θα με δεις σε 2 ώρες"

Όπα δύο ώρες? Οχ ναι μόνο σε δύο ώρες. Έχω μόνο δύο ώρες να ετοιμαστώ. Θεε μου..

Πείρα ενα κομμάτι πιτσα και έτρεξα στο δωμάτιο μου.

Άνοιξα την μια ντουλάπα. Και ταυτόχρονα έτρωγα πίτσα.

Έξω είχε κρύο και ο ουρανός γεμάτος γκρι σύννεφα. Σε δύο ώρες θα γινόταν 8 και είχε σκοτεινιάση.

Μετα απο 1:30 ώρα

Με κοίταξα στον μεγάλο καθρέφτη μου και φορούσα ένα τζιν μια ανοιχτή καφέ μπλούζα μια κόκκινη ζακέτα και μπότες. (Αυτά που είναι στην φωτο)

Ήμουν μια χαρα. Χτένισμα τα ανοιχτά καφέ μαλλιά μου. Και έβαλα ενα ασημί μεγάλο κολιέ.

Μετά πήγα στην τουαλέτα και μου έπλυνα τα δόντια. Μην μυρίζω πίτσα με τυριά στο παιδί.
Όταν έβαλα την οδοντόκρεμα στην θέση της άκουσα το κουδούνι. Αυτός ειναι.

Με κοίταξα και ήμουν τέλεια.
Πήγα να του ανοίξω αλλα είδα τον Νικ. Τι ήθελε τώρα αυτός?

"Νικ? Τι θέλεις εδώ?"

Νικ: ήθελα απλά να σου ζητήσω συγνώμη για εχθές. Απλά ήθελα να σε φιλήσω. Συγγνώμη που σε έφερα σε αυτή την δύσκολη θέση.

" τίποτα. Απλά με είχες τρόμαξει και δεν ήθελα να δημιουργήσω προβλήματα στην σχέση σου με την Τίφανι"

Νικ: Μην ανησυχείς έχω χωρίσει. Και-

Σεμπάστιαν: τι κάνεις εσύ εδώ?

Τελείωσε το τελευταίο σκαλί που ανέβαινε και έβαλε το χέρι του στον ώμο του Νικ.

Νικ: τίποτα φίλε. Δεν σε ενδιαφέρει.

Του έριξε το χέρι απο τον ώμο του. Και τον έκανε πέρα να περάσει.

Σεμπάστιαν: τι ήθελε αυτός εδώ?

" να πει απλά Συγνώμη"
Του ειπα

"Οκ. Είσαι έτοιμη?"

" ναι περίμενε ενα λεπτό να πάρω την τσάντα μου"

Μπήκα μέσα πήρα την τσάντα μου και πήγα στην πόρτα.

"Έτοιμη ειμαι"

"Ωραία, πάμε"

Έκλεισα την πόρτα και κατεβηκαμε τα σκαλιά.

Φορούσε ενα μπλε τζιν και ενα μαύρο πουλόβερ που φαινόταν λίγο ο θορακας του. Ήταν κούκλος ήθελα να ανέβω πάνω του και να του σκίσω τα χίλια.

Bad DesireWhere stories live. Discover now