Lee Know
O erkeklere çok sürtüşüyorsunAnlıyorum sarhoşsun
Jisung
Niye merak ediyorsun beniJeonginle eğlenmene bak
Lee Know
Anlamayacaksın değil miJisung
Hayır
Görüldü*20.06...
Lee Know
Biraz daha fazla beni kıskandırmak adına o Jungwoon denen piçle sarmaş dolaş olmaya devam edersen ordan sağ çıkamayacak
Görüldü*22.34...
Jisung gelen mesaja baktı ve telefonu kapattı. Ona karışmasına gerek yoktu sonuçta Jeonginle gayet eğleniyorlardı. Elindeki şarap şişesini Jungwoonun dudaklarına sürükledi.
"İç istersen. "
"Sen nasıl istersen bebeğim. "
Göz ucuyla Minhoya baktığında yanındaki garson ile konuştuğunu fark etti. Minho garsonun onu onaylaması üzerine gülümsemiş ve başını eğmişti. Jisung gözlerini kısarak orayı izlemeye devam etti. En sonunda garson oradan ayrılmıştı. Jisung merakla beklemeye başlarken arkadan gelen müzikle şaşkınca başını etrafta gezindirdi. Çiftler birbirlerine dans teklifi edip dans ediyorlardı. İçinden bir küfür geçirdi ve sertçe Minhoya döndü. Minho ona bakmıyordu, yaknızca dans edebileceği birini arıyormuş gibi gözüküyordu. Jisung yanına gidebilirdi, evet.
Şarap şişesini Jungwoonun dudaklarından çekti ve konuştu.
"Ben gelirim. "
"Tamam güzelim. "
Jisung onu duymamış gibi en uzağında kalmış masaya ilerlemeye başladı. Bu sırada Minho ayaklanmış ve üzerini düzeltmişti. Jisung olduğu yerde durmuş ve ne bu yapacağını izlemeye başlamıştı. Tam da tahmin ettiği gibi. Elini Jeongine uzatmış ve konuşmuştu.
"Jeong? Benimle dans etmek ister misin? "
Jeongin onun bu teklifiyle şaşkınca baktı Minhoya. O böyle şeyleri sevmezdi ki?
"Hyung? "
"Şş, Jisung orada, bu yüzden. "
Jeongin kaçamak bakışlarını Jisunga yöneltti ve Minhoya döndü.
"Elbette Minho Hyung. "
Eldivenli elini çekingen bir şekilde Minhonun eline uzattı ve ayağa kalktı. Minho gülümseyerek onu sahneye doğru yürütmeye başlamıştı. Bu sırada Jeongin kısık sesle sordu.
"Hyung, emin misin? "
"Elbette."
"Ama sen böyle şeylerden hoşlanmazsın ki.. Zorla yapmak zorunda değilsin, lütfen-"
"Jeong."
Minho hızla durmuş ve yüzünü Jeonginin yüzüne çevirmişti. Jisung sinirden kıpkırmızı oldu bununla. Ne haddineydi onunla böyle yakın olması?! Minho göz ucuyla Jisunga baktı ve Jeongine göz kırptı. Jeongin anlamış bir şekilde derin nefes verdi ve onu onayladı. Ardından yeniden sahneye yol almışlardı. Jisung yumruklarını sıkarak söylendi.
"Siktiğimin piçleri. "
Hızla arkasını döndü ve sinirli adımlarla masasına ilerledi. Oturduğunda Jungwoon yok olmuştu çoktan. Onun umrunda değildi bu yüzden gözlerini sahneye odakladı.
Minho Jeongini rahatsız etmemek adına yavaş bir şekilde elini onun beline yerleştirmişti güven verircesine. Jeongin bununla gülümsedi.
"Aishh, bunu yapmayı gerçekten istemiyorum. Ama senin için yapacağım. "
Minho gülümsedi ve diğer elini Jeonginin eline attı.
"Ellerimizi kenetlememiz gerekiyor. "
Jeongin onu onayladı ve böylece sağ elleri birbirine kenetlenmiş oldu. Jisung sinirle arkasına yaslandı ve burnundan soludu.
Bir süre sonra Jeongin ve Minho dans etmeye başlamışlardı. Şarkının uyumuna göre dans ediyorlardı. Jeongin Minhonun dediklerini adım adım yapmaya çalışıyordu ama acemiliği yüzünden gülüyorlardı. Ve bu Jisungu daha çok sinirlendirmeye yetiyordu.
Bir süre sonra müzik sonlanmıştı ve Jeongin nefeslenerek elini Minhodan ayırmıştı. Fakat Minho Jisungun onları izlediğini bildiği için elini belinden çekmeden onu masalarına yürütmeye başlamıştı. Jisung müziğin bittiğine sevinsede aklına pozisyonları geldiğinde daha da sinir oluyordu. Onların masalarına yerleştiği gördüğünde telefonunu çıkardı ve hızla yazmaya başladı.
...
Jisung
Kendini akıllı mı sanıyorsun senBeni Jeonginle kıskandırabileceğini düşünme
Lee Know
Kıskandırmak?Ahh
Yalnızca Jeonginle dans ettik Jisung
En azından senin gibi tanımadığım birisi değil
En yakın arkadaşımla dans ettik
Jisung
Siktirtme Jeonginini de en yakınını daLee Know
Tch tchNe kadar ayıp
Herneyse
Görüşürüz
Jisung
Görüşeceğiz
Görüldü*22.56
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç mi Sevmedin? ||Minsung||
Non-Fiction"Han Jisung Lee Minho'dan ayrıldıktan sonra en büyük zorbası olur. "