Jisungie ve Min-18

138 12 47
                                    

Jisung gözlerini araladığında kendi evinde değil başka bir yerdeydi. Başı zonkluyordu. Zorla gözlerini araladığında elindeki bezle yanı başında bekleyen Minhoyu gördü. Minho onun gözlerini açtığını gördüğünde hızla yanına oturdu.

"Jisung? "

Jisung şaşkınca yatakta diklenmeye çalıştı. Minho onun gözlerinin içine bakıyordu.

"Ben.. Aishh.. "

Elini başına götürdü. Başı ağrıyordu. Minho hemen yandaki komidinin üzerinden ağrı kesici ve su alıp Jisunga uzattı.

"İç şunu. "

Jisung itiraz etmeden bardağı ve ilacı aldı. İlacı suyla beraber yuttuğunda Minho ayaklandı ve söylenmeye başladı.

"İlaçlarını en başında alsan böyle olmayacaktı zaten.. Birde bilmiyormuş gibi koşuşturman yok mu.. "

Dolabı açtı kendine olmayan kıyafetlerden çıkarıp yatağın üzerine bıraktı.

"Al, bunları giy. "

"Minho.. Ben, gideceğim. "

Minho sinirle ona baktı.

"Hiçbir yere gitmiyorsun. Bu halde nereye? "

"Burda kalmak istemiyorum."

"Sana isteyip istemediğini sormadım. Kalacaksın dedim. Şimdi, çıkıyorum. Giyin. "

Jisung şaşkınca onun arkasından bakarken Minho kapıyı kapatmıştı. Jisung hemen giyinecekti çünkü onu giyinmemiş bir halde de görmesini istemiyordu.

Ayaklandı ve Minhonun verdiği siyah tshirtü ve gri eşofmanı üzerine geçirdi. Ardından seslendi.

"Girebilirsin.. "

Minho kapıyı araladı ve içeri girdi. Ardından tekrar kapıyı kapatmıştı.

"Bu gecelik burda yat.. Ben salonda yata-"

"Hayır. Sen burda yat. "

Minho gözlerini devirdi.

"İtiraz etme Jisung. "

"O zaman beraber uyuyalım. "

Minho bu teklife gözlerini açtı ve kaşlarını çattı. Jisung ise yanına varmış ve tekrar konuşmuştu.

"Lütfen.. "

Minho sıkıntılı bir nefes verdi ve yatağı gösterdi. Jisung yatağa doğru ilerlerken Minho yorganı kaldırdı ve uzanmasına izin verdi. Jisung ise biraz yana kaymış ve Minhoyada yer açmıştı. Minho derin bir nefes vererek yanına uzandı. Yanda yanan abajuruda kapattıktan sonra konuştu.

"İyi mi böyle? "

"Mhm.. "

Jisunga döndüğünde çoktan gözlerini kapadığını ve mırıldandığını gördüğünde gülümsedi.

...

Bir süre sonra Jisung derin bir uykuya dalmıştı fakat Minho onu seyretmekten uyuyamıyordu. Uyurken çatık olan kaşları, ağlamaktan şişmiş gözleri, dolgun dudaklarıyla nefes alıp verişi.. Böyle bir güzellikten gözlerini ayırması kolay mıydı?

Bir süre sonra elini onun sırtına yerleştirdi ve kendine çekti. Jisungun elleri ise uykuda olduğu için Minhonun göğsüne yerleşmiş, kafası da boyun girintisine gömülmüştü. Minho boynunda hissettiği sıcak bir şekilde nefes alıp vermesi ile derin bir nefes verdi.

Bunca şeyi yapmasına rağmen hep dile getirdiği gibi.

Seviyordu onu..

Hiç mi Sevmedin? ||Minsung||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin